Vågner kl 5 - mor er smadret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

birthee

1012lmp skriver:

Årh hvor dejligt...

Jeps, hun er bare guld værd!!! Og vores søn ELSKER sin farmor og farfar (også mormor og morfar, men der er jo bare lidt langt til jylland kontra 6 km til farmor og farfar...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

1012lmp

birthee skriver:

Jeps, hun er bare guld værd!!! Og vores søn ELSKER sin farmor og farfar (også mormor og morfar, men der er jo bare lidt langt til jylland kontra 6 km til farmor og farfar...)

Ja det er klart.. men NYD det..! Selvom man godt kan have det lidt skidt med at få andre til at passe sine børn så nyder både farmor,farfar og din søn det jo...

Må være skønt at have sådanne bedsteforældre til sine børn..!

Anmeld

23. september 2011

Clisolka

birthee skriver:

Jeg har to skønne unger!!! En dreng på 4 og lillepigen på ½ år... hun er så begyndt at vågne kl 5... Jeg kan ikke ligge hende i seng senere en 7 om aftenen, der er hun simpelthen bare træt... Nu tænker jeg så, om jeg kan liste en flaske i hende her omkring kl 22??? Kan næsten ikke hænge sammen om dagen, og være der for min søn når jeg henter ham i børnehave... for det med at sove et lidt længere stræk i dagtimerne er noget der sker ikke så tit  så der er ikke engang mulighed for at tage en middagslur der

Hvad gør jeg???

Får sp på mandag, men ville da lige hør jer ad herinde

Åhhh suk, jeg føler med dig 

Min datter har været vildt overtræt de sidste 2-3 dage, så vi har lagt hende i seng senest kl. 18 - der kunne hun ikke mere... det resulterede i, at tøsen så sent som i dag vågnede 4.45!  Jeg skal op kl. 6 og på arbejde, så min kæreste tager over om morgenen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.