Vågner kl 5 - mor er smadret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. september 2011

birthee

Jeg har to skønne unger!!! En dreng på 4 og lillepigen på ½ år... hun er så begyndt at vågne kl 5... Jeg kan ikke ligge hende i seng senere en 7 om aftenen, der er hun simpelthen bare træt... Nu tænker jeg så, om jeg kan liste en flaske i hende her omkring kl 22??? Kan næsten ikke hænge sammen om dagen, og være der for min søn når jeg henter ham i børnehave... for det med at sove et lidt længere stræk i dagtimerne er noget der sker ikke så tit  så der er ikke engang mulighed for at tage en middagslur der

Hvad gør jeg???

Får sp på mandag, men ville da lige hør jer ad herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Valle81

birthee skriver:

Jeg har to skønne unger!!! En dreng på 4 og lillepigen på ½ år... hun er så begyndt at vågne kl 5... Jeg kan ikke ligge hende i seng senere en 7 om aftenen, der er hun simpelthen bare træt... Nu tænker jeg så, om jeg kan liste en flaske i hende her omkring kl 22??? Kan næsten ikke hænge sammen om dagen, og være der for min søn når jeg henter ham i børnehave... for det med at sove et lidt længere stræk i dagtimerne er noget der sker ikke så tit  så der er ikke engang mulighed for at tage en middagslur der

Hvad gør jeg???

Vågner hun helt op der kl 5?

Min yngste mand sover også fra halv syv aften og til halv fem morgen, sluger en flaske og sover så til kl halv syv syv. Hvor han jeg og hans storebror og storesøster står op og gør os klar

Anmeld

23. september 2011

Valle81

birthee skriver:

Hvad gør jeg???

Ps, han er 5 mdr

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Det kan du helt sikkert, altså liste en flaske i hende, det gjorde jeg ved Benjamin da han begyndte på det.

Anmeld

23. september 2011

birthee

Valle81 skriver:

Vågner hun helt op der kl 5?

Min yngste mand sover også fra halv syv aften og til halv fem morgen, sluger en flaske og sover så til kl halv syv syv. Hvor han jeg og hans storebror og storesøster står op og gør os klar

Hun vågner helt op  og er så klar til at komme hen og sove når storebror vågner omkring syv/halv-otte  prøvede idag at ligge hende i seng igen en halv time senere efter hun havde spist, da hun så endelig var faldet i søvn og havde sovet 20 minutter var hun da frisk igen

Anmeld

23. september 2011

AnneBJ

Jeg har netop listet vælling i Felix (som er 5,5 måned) og han vågner så ved 7 tiden for at få mad. Får han ikek vælling, vågner han ved 5 tiden, får en flaske og sover videre til ved 7 tiden (det gør han så også af og til selvom han har fået vælling)

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Kan du ikke få hende til at tage en ekstra lur?

Men kan sagtens huske det... det er det som er ALLER hårdest ved at have 2 det er at man ikke bare kan sove når den lille sover fordi der er en rytme med det ældre barn som skal følges...

Gud hvor har jeg også været ved at tude mange gange af bare udmattelse... Føler med dig og sender dig et stort kram.. og tro mig det bliver bedre, og det er kun en periode.

Anmeld

23. september 2011

Valle81

birthee skriver:

Hun vågner helt op  og er så klar til at komme hen og sove når storebror vågner omkring syv/halv-otte  prøvede idag at ligge hende i seng igen en halv time senere efter hun havde spist, da hun så endelig var faldet i søvn og havde sovet 20 minutter var hun da frisk igen

Jamen så ville jeg prøve at liste en flaske i hende inden du selv går i seng og se om det hjælper

Heldigvis sover Arthur mens han får flasken der om natten og Han sover uden at kny så det er intet problem

Anmeld

23. september 2011

Valle81

birthee skriver:

Jamen så ville jeg prøve at liste en flaske i hende inden du selv går i seng og se om det hjælper

Heldigvis sover Arthur mens han får flasken der om natten og Han sover uden at kny så det er intet problem

Anmeld

23. september 2011

birthee

1012lmp skriver:

Kan du ikke få hende til at tage en ekstra lur?

Men kan sagtens huske det... det er det som er ALLER hårdest ved at have 2 det er at man ikke bare kan sove når den lille sover fordi der er en rytme med det ældre barn som skal følges...

Gud hvor har jeg også været ved at tude mange gange af bare udmattelse... Føler med dig og sender dig et stort kram.. og tro mig det bliver bedre, og det er kun en periode.

<P>Har prøvet, men det lykkedes ikke rigtig  idag var det så en boret knallert der vækkede hende fra middagsluren, og senere var det fordi der var en landmand der blev ved at køre frem og tilbage på vores vej for at få noget hø eller noget ind hun sover meget let, for hun vågnede også da han kørte forbi sidste gang kl 20 ved det går over igen, men det er bare hårdt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.