Vågner kl 5 - mor er smadret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

birthee

Valle81 skriver:

Jamen så ville jeg prøve at liste en flaske i hende inden du selv går i seng og se om det hjælper

Heldigvis sover Arthur mens han får flasken der om natten og Han sover uden at kny så det er intet problem

Problemet er bare at hun faktisk ikke er særlig vild med vælling... samtidig døjer hun med hård mave, hvilket hun har gjort den sidste uges tid  ved godt det også kan påvirke hendes nattesøvn, men hun er kommet af med noget idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

1012lmp

birthee skriver:

<P>Har prøvet, men det lykkedes ikke rigtig  idag var det så en boret knallert der vækkede hende fra middagsluren, og senere var det fordi der var en landmand der blev ved at køre frem og tilbage på vores vej for at få noget hø eller noget ind hun sover meget let, for hun vågnede også da han kørte forbi sidste gang kl 20 ved det går over igen, men det er bare hårdt!!!

Ja det er MEGA hårdt... føler med dig... Og hvis det er nogen form for trøst husker jeg hvor slemt det var.

Er det helt umuligt at give hende en lur om formiddagen eller sen eftermiddag? bare en halv time så du kan trække hende det længere om aftenen?

Anmeld

23. september 2011

Valle81

birthee skriver:

Problemet er bare at hun faktisk ikke er særlig vild med vælling... samtidig døjer hun med hård mave, hvilket hun har gjort den sidste uges tid  ved godt det også kan påvirke hendes nattesøvn, men hun er kommet af med noget idag...

Jeg har ikke brugt vælling til nogle af mine børn nej jeg ville bare liste en alm flaske i hende

Anmeld

23. september 2011

Lullaby

Yazmin gjorde det et års tid før hun fandt sin egen og vores rytme der ikke hed 5

Anmeld

23. september 2011

birthee

1012lmp skriver:

Ja det er MEGA hårdt... føler med dig... Og hvis det er nogen form for trøst husker jeg hvor slemt det var.

Er det helt umuligt at give hende en lur om formiddagen eller sen eftermiddag? bare en halv time så du kan trække hende det længere om aftenen?

Jeg kan ikke få hende til at sove meget mere end en ½ time efter middagsluren... og sen eftermiddag/aften kan hun ikke holde mere end 2 timer

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

birthee skriver:

Jeg kan ikke få hende til at sove meget mere end en ½ time efter middagsluren... og sen eftermiddag/aften kan hun ikke holde mere end 2 timer

Uha jamen har ikke så mange forslag... Det bedste forslag jeg kan give er at du måske finder en barnepige en dag så du kan få sover ud Så du er klar igen

Anmeld

23. september 2011

birthee

1012lmp skriver:

Uha jamen har ikke så mange forslag... Det bedste forslag jeg kan give er at du måske finder en barnepige en dag så du kan få sover ud Så du er klar igen

Har mig skam en mand, men er "alene-mor" fra onsdag eftermiddag til lørdag formiddag/middag... Han arbejder nat, og har et stort søvn-behov... men har meldt ud at han lige må tage lidt mere over ind imellem...

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

birthee skriver:

Har mig skam en mand, men er "alene-mor" fra onsdag eftermiddag til lørdag formiddag/middag... Han arbejder nat, og har et stort søvn-behov... men har meldt ud at han lige må tage lidt mere over ind imellem...

Jamen derfor er det stadig hårdt.. jeg havde også en mand men han tog afsted før vi stod op og kom først hjem ved spisetid..!

Selvom man er 2 er det ok at bede om hjælp

Anmeld

23. september 2011

birthee

1012lmp skriver:

Jamen derfor er det stadig hårdt.. jeg havde også en mand men han tog afsted før vi stod op og kom først hjem ved spisetid..!

Selvom man er 2 er det ok at bede om hjælp

farmor er heldigvis god til at have den store... så skal jeg ikke have dårlig samvittighed over ikke at have så meget tid til ham altid - så er han deroppe med overnatning og nogle gange fridag fra børnehaven dagen efter, så spiller de fodbold, går ture og leger med lego

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

birthee skriver:

farmor er heldigvis god til at have den store... så skal jeg ikke have dårlig samvittighed over ikke at have så meget tid til ham altid - så er han deroppe med overnatning og nogle gange fridag fra børnehaven dagen efter, så spiller de fodbold, går ture og leger med lego

Årh hvor dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.