Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Altså de sagde til mig, at der er enkle der føder efter 1 stikpille, mange efter nummer to og flest efter nummer 3, men fik faktisk ikke afvide om de vil give flere end 3... Tak
Altså de sagde til mig, at der er enkle der føder efter 1 stikpille, mange efter nummer to og flest efter nummer 3, men fik faktisk ikke afvide om de vil give flere end 3...
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulleunge skriver: Okay, han sagde til mig, at de ville tage vandet når jeg åbnede mig .. Håber jeg så at jeg ha gjort til Lørdag morgen.
Okay, han sagde til mig, at de ville tage vandet når jeg åbnede mig .. Håber jeg så at jeg ha gjort til Lørdag morgen.
Mon ikke Altså vis det er efter 3. stikpille.
Blev sat igang torsdag morgen kl. 9 og fødte først lørdag morgen kl. 01.56
Brams skriver: Blev sat igang torsdag morgen kl. 9 og fødte først lørdag morgen kl. 01.56
1012lmp skriver: Nu blev jeg sat igang ved at de tog vandet, jeg fødte 4 timer senere men har stemt dagen efter da jeg fik taget vanden omk 23.30
Nu blev jeg sat igang ved at de tog vandet, jeg fødte 4 timer senere men har stemt dagen efter da jeg fik taget vanden omk 23.30
Nej det gjorde jeg ikke... var 4cm åben og havde været det i næsten 1 uge. Så det var ikke nødvendigt... BTW er det 4 år siden i dag
Begge gange blev jeg sat igang.
1. gang fødte jeg 6 timer og 53 min efter. (7 dage over tid)
2. gang fødte jeg 2 timer og 16 minutter efter. (9 dage før tid)
Jeg fik heller ikke piller.
De tog vandet begge gange, da jeg var åben nok til det.
Tut skriver: Begge gange blev jeg sat igang. 1. gang fødte jeg 6 timer og 53 min efter. (7 dage over tid) 2. gang fødte jeg 2 timer og 16 minutter efter. (9 dage før tid) Jeg fik heller ikke piller. De tog vandet begge gange, da jeg var åben nok til det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128