Afstemning ang. igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte i ved igangsættelse? (fra første pille blev lagt op)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.568 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Mauser.

Da jeg skal sættes i gang d. 14, har jeg lige lavet en afstemning for at få et overblik over hvor længe sådan en process kan vare i gennemsnit ca
Skal have lagt min første pille d. 14 kl 8.45 så er godt spændt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

B&J

som jeg skrev i den anden gik der ca 2½ dag hos mig

men håber dit sker med det samme

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

B&J skriver:

som jeg skrev i den anden gik der ca 2½ dag hos mig

men håber dit sker med det samme

Det må gerne tage lidt tid (; min mor kommer om aftenen og jeg får lagt pille om morgenen, vandet må gerne gå så snart hun komme ind af døren

Anmeld

23. september 2011

B&J

Mulleunge skriver:

Det må gerne tage lidt tid (; min mor kommer om aftenen og jeg får lagt pille om morgenen, vandet må gerne gå så snart hun komme ind af døren

Jeg syntes ikke det var sjovt at gå så længe for man skal jo rende fram og tilbage for at få lå ny op og for at tjekke om alt er okay men nu var mit vand så også gået så ved ikke om der er forskeld

Anmeld

23. september 2011

annec

Fødte dagen efter havde veer i 26½ time, vandet gik 4 timer efter pillen var lagt op

Anmeld

23. september 2011

henh01

Hej.

Jeg blev sat i gang tirsdag aften kl. 19 med en stik pille, onsdag fik jeg en stik pille morgen og en aften, torsdag formiddag prikkede de vandet og fredag kl. 00.32 fødte jeg..

Det var en laaaaaang proces og jeg er lidt sikker på at onsdagens stilpikker var lidt unødvendige, men de havde vidst ret mange fødsler i gang den dag så de ville vel gerne strække mig.. haha

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

B&J skriver:

Jeg syntes ikke det var sjovt at gå så længe for man skal jo rende fram og tilbage for at få lå ny op og for at tjekke om alt er okay men nu var mit vand så også gået så ved ikke om der er forskeld

Jeg skal bare have en pille op om fredagen og så den næste lørdag ved jeg, men hvis man så er modnet til lørdag, burde de kunne tage vandet nok

Anmeld

23. september 2011

Mor til L&S

Har stemt: Dagen efter MEN jeg fik jo først min stikpille om aftenen ved kl 20 og fødte dagen efter kl 12.15

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

Mor til Liva skriver:

Har stemt: Dagen efter MEN jeg fik jo først min stikpille om aftenen ved kl 20 og fødte dagen efter kl 12.15

jep (;

Anmeld

23. september 2011

B&J

Mulleunge skriver:

Jeg skal bare have en pille op om fredagen og så den næste lørdag ved jeg, men hvis man så er modnet til lørdag, burde de kunne tage vandet nok

lyder som en god plan håber bare den holder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.