Afstemning ang. igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Clisolka

Jeg har stemt dagen efter. I din anden tråd skrev jeg, at jeg fik taget vandet med det samme, da jeg mødte fredag aften til igangsættelse. Jeg havde ligget med veer i 16 timer, da det blev besluttet at give mig et AKS lørdag morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mauser.

Babymor2010 skriver:

Jeg har stemt dagen efter. I din anden tråd skrev jeg, at jeg fik taget vandet med det samme, da jeg mødte fredag aften til igangsættelse. Jeg havde ligget med veer i 16 timer, da det blev besluttet at give mig et AKS lørdag morgen 

Jep (: tak ..

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

Mulleunge skriver:

Da jeg skal sættes i gang d. 14, har jeg lige lavet en afstemning for at få et overblik over hvor længe sådan en process kan vare i gennemsnit ca
Skal have lagt min første pille d. 14 kl 8.45 så er godt spændt ..

Jeg stemte blank.

Jeg fødte slet ikke..det virkede overhovedet ikke på mig..tværtimod blev jeg hamrende syg af det skidt, så de måtte opgive 

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

SussieThyssen skriver:

Jeg stemte blank.

Jeg fødte slet ikke..det virkede overhovedet ikke på mig..tværtimod blev jeg hamrende syg af det skidt, så de måtte opgive 

Kærligst
Sussie

ej det må ik være noget der sker tit .. hvad gjorde de så for at sætte det i gang???

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

Mulleunge skriver:

ej det må ik være noget der sker tit .. hvad gjorde de så for at sætte det i gang???

De gav mig et kejsersnit i stedet

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

SussieThyssen skriver:

De gav mig et kejsersnit i stedet

åh ok

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

Jeg fødte dagen efter. Fik første stikpille mandag ved 12 tiden, næste ved 20 tiden, tog vandet tirsdag kl 11 og fik vedrop kl 14 og fødte 18.17.

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Nu blev jeg sat igang ved at de tog vandet, jeg fødte 4 timer senere men har stemt dagen efter da jeg fik taget vanden omk 23.30

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

Kofoed. skriver:

Jeg fødte dagen efter. Fik første stikpille mandag ved 12 tiden, næste ved 20 tiden, tog vandet tirsdag kl 11 og fik vedrop kl 14 og fødte 18.17.

og tillykke, det er dejligt (; håber at du har det godt
håber at mine veer starter dagen efter, min mor kommer om aftenen nemlig og skal have 2 stik pille dagen efter.

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

Mulleunge skriver:

og tillykke, det er dejligt (; håber at du har det godt
håber at mine veer starter dagen efter, min mor kommer om aftenen nemlig og skal have 2 stik pille dagen efter.

Altså de sagde til mig, at der er enkle der føder efter 1 stikpille, mange efter nummer to og flest efter nummer 3, men fik faktisk ikke afvide om de vil give flere end 3...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.