Symptomer? Hvilke har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

DinNabo

NNL skriver:

Nej det er da så ganske forfærdeligt  Lad os håbe det går over snart. Hvor langt er du henne??

kun 8+4, synes det går såååå langsomt Jeg må finde mig en hobby så tiden går lidt hurtigere

Jeg tænker ikke på andet end baby og graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

NNL

DinNabo skriver:

kun 8+4, synes det går såååå langsomt Jeg må finde mig en hobby så tiden går lidt hurtigere

Jeg tænker ikke på andet end baby og graviditet

Igen præcis ligesom mig... Kan heller ikke tænke på andet, og har svært ved at koncentrere mig på arbejdet, hvilket har gjort at jeg fortalte min chef det i 9. uge, så hun ligesom vidste hvorfor jeg var træt og uoplagt. Det tog hun heldigvis pænt og tager meget hensyn til mig

Jeg er 11+0 i dag, og synes godt det må blive torsdag så vi kan se den bette fis for første gang, og så vi kan fortælle andre at vi venter os

Men da jeg har en (meget tidlig) abort i bagagen er jeg også bekymret for om alt nu er som det skal være. Så er lidt nervøs for scanningen også...

Anmeld

21. oktober 2011

DinNabo

NNL skriver:

Igen præcis ligesom mig... Kan heller ikke tænke på andet, og har svært ved at koncentrere mig på arbejdet, hvilket har gjort at jeg fortalte min chef det i 9. uge, så hun ligesom vidste hvorfor jeg var træt og uoplagt. Det tog hun heldigvis pænt og tager meget hensyn til mig

Jeg er 11+0 i dag, og synes godt det må blive torsdag så vi kan se den bette fis for første gang, og så vi kan fortælle andre at vi venter os

Men da jeg har en (meget tidlig) abort i bagagen er jeg også bekymret for om alt nu er som det skal være. Så er lidt nervøs for scanningen også...

Ja sidder også med baby.dk åben hele dagen.... ikke optimalt for min effektivitet.

Glæder mig også vildt til NF scanningen. Og selvfølgelig er der ikke noget galt! Det kan vi vist blive nødt at overbevise os om, ellers bliver det en lang graviditet!

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

DinNabo skriver:

Ja sidder også med baby.dk åben hele dagen.... ikke optimalt for min effektivitet.

Glæder mig også vildt til NF scanningen. Og selvfølgelig er der ikke noget galt! Det kan vi vist blive nødt at overbevise os om, ellers bliver det en lang graviditet!

Nemlig... Min mavefornemmelse siger mig at alt er i skønneste orden, så den vælger jeg at tro på

Anmeld

24. oktober 2011

Ma-lu

Mine symp. er ømme bryster, ondt i ryggen, monster træt og spiser for en familie på 7 Men ingen kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.