Symptomer? Hvilke har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Kruse90

Hej piger

Ja er lidt nysgerrig? Hvis i har nogle symptomer hvilke har i så?
Jeg har selv slet ikke nogle. Eller måske lidt Er ikke så god til morgenmad som jeg plejer at være Men det er vidst også det eneste.

Har også øget udflåd meeen jaaa hehe

Lad mig høre piger?

kram Carina 7+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

NNL

Jeg er nok en af dem der er lidt mere "ramt": Allerede inden jeg var gået over tid havde jeg meget ømme bryster, så kom ligament smerterne, tissetrangen og eeeeeekstrem træthed. Fra 6+2 kvalme - specielt til aftensmads tid. Kan slet ikke overskue at lave mad, og så skal jeg helst spise minimum hver anden time i løbet af dagen, ellers kommer den hurtigt. MEN jeg har ikke kastet op, så jeg skal ikke klage

Ellers faktisk ikke noget ubehag - har ikke haft vilde smerter eller noget

fra NNL.

PS er 7+0 i dag (lige til sammenligning)

Anmeld

25. september 2011

camillahej

Mine er kvalme og mange smerter i brysterne !

Anmeld

25. september 2011

sofiell89

Jeg har haft ondt i brysterne (men det var inden testdag og få dage efter). Tissetrangen er enorm og trætheden.. Tja, jeg sover MEGET.. Men det er alt. Havde kvalme igår middag, men det var nok mere fordi jeg glemte at spise morgenmad..
Men mit mest karakteristiske symptom, er nok at min ellers meget store lyst til chokolade er erstattet af æbler.. Alt chokolade giver mig kvalme - hvilket er meget unormalt for mig der lever med chokolade

Anmeld

26. september 2011

baby84

Det lyder da graviditetskvlame-agtigt at du ikke synes så godt om morgenmad. Er du stadig forholdsvis symptomfri.

Jeg har hele tiden en fornemmelse af, at jeg (puha) ikke kan få mad ned og bare tanken gør mig skidt tilpas. Der ud over har jeg kvalme sådan on/off det meste af dagen.

Jeg er endvidere mega træt. Sover middagslur og går i seng kl 20-21

Brysterne er vokset lidt, men er ikke altid ømme.

Anmeld

27. september 2011

Miss Juul

Synes egentlig jeg har været ganske forskånet..

Men ømme bryster, ligamentsmerter, hævet ben allerede, ben og arme der sover, en lille smule kvalme af og til, og så synes jeg at alt og alle lugter af karry og cerutter?!?!

Men alt er i små doser, kun ligamentsmerterne der irriterer mig egentlig..

Anmeld

29. september 2011

Jelles

Kruse90 skriver:

Hej piger

Ja er lidt nysgerrig? Hvis i har nogle symptomer hvilke har i så?
Jeg har selv slet ikke nogle. Eller måske lidt Er ikke så god til morgenmad som jeg plejer at være Men det er vidst også det eneste.

Har også øget udflåd meeen jaaa hehe

Lad mig høre piger?

kram Carina 7+5

Hey :-)

Hehe... symptomer, jeg har også efterspurgt mine... det eneste jeg har haft er smerter i underlivet....

men nu er jeg begyndt mærke ømme bryster, og kan se den mørke ring omkring brystvorten :-)

knus sandie 5+4

Anmeld

29. september 2011

Camillee

puha heldige dig (:
sådan havde jeg det også under min føste grabiditet (:
men denn gang, skal jeg lige love for at kvalmen har ramt mig hårdt, men det bliver bedre (: hehe
ellers har jeg haft megte ømme bryster men det er heldigvis ovre nu (:,

jeg er 8+6

Anmeld

6. oktober 2011

female

Bortset fra de to streger på graviditetstesten, har jeg faktisk ingen symptomer. Det er nok også lidt tidligt endnu, da jeg kun er 6 uger henne.

Anmeld

6. oktober 2011

sofiell89

Jeg har de sidste par dage haft utrolig hævede fingre og svagt hævede ben.. Og så har jeg haft utrolig ondt i ryggen.. Den ene dag blev jeg overhalet af en pensionist, fordi jeg gik så langsomt Det var rigtig pinligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.