Symptomer? Hvilke har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Zanders_moar

Jeg havde ikke noget i starten, men i mandags kom kvalmem for fulde gardiner. Men kun indtil middag - så gik det i sig selv igen! Men hver morgen står jeg med hovedet i kummen og kaster op!  Eller det stoppet så idag? Men tilgengæld har jeg total tynd mave .... undskyld for detaljerne  Ellers har jeg endnu de der murren nederst i maven og øget udflåd. De ømme bryster kommer og går... 

Min sidste graviditet var jeg syg med kvalme og opkast fra uge 6+ - 41+  Så jeg HÅÅÅÅÅÅBER ikke det er så slemt denne gang...! Ønsker jeg ikke min væreste fjende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

female

Puha, det var vist for tidligt, at jeg fik fortalt, at jeg ingen symptomer havde. Har de sidste dage haft kvalme, der nu i dag har resulteret i opkast. Synes egentlig det er lidt sent, at jeg får det, da jeg er i uge 8+0, så forhåbentlig er det ikke så længe, jeg kommer til at lide af det. 

Anmeld

18. oktober 2011

NNL

female skriver:

Puha, det var vist for tidligt, at jeg fik fortalt, at jeg ingen symptomer havde. Har de sidste dage haft kvalme, der nu i dag har resulteret i opkast. Synes egentlig det er lidt sent, at jeg får det, da jeg er i uge 8+0, så forhåbentlig er det ikke så længe, jeg kommer til at lide af det. 

Tja det er vist meget forskelligt hvornår det lige indtræder, men det er træls at have kvalme

Har du prøvet Sea Band armbånd mod kvalmen? De tager lige toppen hos mig, ellers så tving dig selv til at spise små måltider med en time eller to imellem, det hjalp i hvert fald her... Rigtig god bedring

PS min kvalme er blevet bedre fra 10+0 (er 10+4 nu).

Anmeld

18. oktober 2011

grøn · ært

Jeg spiser konstant og er viiildt træt.
Det bliver gerne til 2x morgenmad, 2x frokost, aftensmad og natmad.. (plus det løse) Frygteligt, men hvis jeg ikke spiser, får jeg det som har jeg ikke spist i 2 dage :-p

Og så selvfølgelig ømme bryster.

Anmeld

18. oktober 2011

female

NNL skriver:

Tja det er vist meget forskelligt hvornår det lige indtræder, men det er træls at have kvalme

Har du prøvet Sea Band armbånd mod kvalmen? De tager lige toppen hos mig, ellers så tving dig selv til at spise små måltider med en time eller to imellem, det hjalp i hvert fald her... Rigtig god bedring

PS min kvalme er blevet bedre fra 10+0 (er 10+4 nu).

Hej NNL

Nej, jeg har ikke prøvet SEA band armbånd. Hvor kan man købe dem henne?

Anmeld

18. oktober 2011

NNL

female skriver:

Hej NNL

Nej, jeg har ikke prøvet SEA band armbånd. Hvor kan man købe dem henne?

Jeg tror de har dem på alle apoteker. Ved ikke om du kender dem? Men de ligner sved armbånd, og så sidder der en lille kugle på indersiden, som skal trykke på et bestemt punkt på håndleddet. Hvis du ikke lige synes de virker, så prøv dig lidt frem med at flytte dem en smule.

De koster omkring 120 kr for et sæt, og der er brugsanvisning med i pakken

Held og lykke, håber de virker for dig...

Anmeld

21. oktober 2011

DinNabo

OK mine brystvorter er begyndt at klø helt vildt! Mine bryster er ikke så ømme mere, som de var for et par uger siden, men nu kan jeg næste ikke røre mine brystvorter uden at gå klø-amok.....

Hvad med jer? Det hjælper ikke at smøre eller vaske dem. Wtf, det er næsten ikke til at holde ud.

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

DinNabo skriver:

OK mine brystvorter er begyndt at klø helt vildt! Mine bryster er ikke så ømme mere, som de var for et par uger siden, men nu kan jeg næste ikke røre mine brystvorter uden at gå klø-amok.....

Hvad med jer? Det hjælper ikke at smøre eller vaske dem. Wtf, det er næsten ikke til at holde ud.

PRÆCIS det samme her!! Fra jeg var 3-10 uger henne, var det selve brystet, men nu er det selve vorten!  Nøj hvor er det irriterende, selv vandet fra bruseren irriterer...

Anmeld

21. oktober 2011

DinNabo

NNL skriver:

PRÆCIS det samme her!! Fra jeg var 3-10 uger henne, var det selve brystet, men nu er det selve vorten!  Nøj hvor er det irriterende, selv vandet fra bruseren irriterer...

What's up with that???  Det er da næsten ikke til at holde ud

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

DinNabo skriver:

What's up with that???  Det er da næsten ikke til at holde ud

Nej det er da så ganske forfærdeligt  Lad os håbe det går over snart. Hvor langt er du henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.