Igangsættelse 4 dage før tid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

annec

Jeg fik lagt en op torsdag d. 25/8 kl 14, og fik at vide at der nok først vil ske noget lørdag eller søndag efter. Men samme dag kl 18 gik vandet og kl 18.10 fik jeg veer Havde veer 26½ time så fødte fredag kl 20.31

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mauser.

MissChrista skriver:

, sådan! ej hvor skønt at du selv må vælge! det måtte jeg ikke - de mente at han skulle ud så snart jeg kom til uge 38, ellers ville mit bækken blive alt for belastet, så fik stikpille 38+2 håber du får en skøb fødsel - vil tænke på dig d 14

Jamen jo før jo bedre (; det var da dejligt at de ville hjælpe dig .. <3 jamen mange tak

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

annec skriver:

Jeg fik lagt en op torsdag d. 25/8 kl 14, og fik at vide at der nok først vil ske noget lørdag eller søndag efter. Men samme dag kl 18 gik vandet og kl 18.10 fik jeg veer Havde veer 26½ time så fødte fredag kl 20.31

Held og lykke

Uh, ja hun må da meget gerne lige vente med at komme til om lørdagen ellers får jeg da stress.

Anmeld

23. september 2011

annec

Mulleunge skriver:

Uh, ja hun må da meget gerne lige vente med at komme til om lørdagen ellers får jeg da stress.

Hehe, jeg syntes det var dejligt

Anmeld

23. september 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Det lyder da dejligt du selv har kunnet vælge  Bliver da spændende

Må jeg spørge om hvorfor du kan blive sat igang 4 dage før og hvordan du selv har kunnet vælge dato osv for igangsættelse ?

Har nemlig overvejet at snakke med min jordemoder om dette når jeg kommer til hende i uge 40

blander mig lige, da jeg ved du hører til i Viborg

jeg har jo snakket med JM om dette igangsættelse og og og.. man bliver IKKE sat igang i Viborg før 42+0, med mindre barnet er belastet eller påvirket eller moren er, såsom SSF eller lignende  så tror ikke du skal sætte næsen op efter at blive sat igang før, desværre...

Anmeld

23. september 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

blander mig lige, da jeg ved du hører til i Viborg

jeg har jo snakket med JM om dette igangsættelse og og og.. man bliver IKKE sat igang i Viborg før 42+0, med mindre barnet er belastet eller påvirket eller moren er, såsom SSF eller lignende  så tror ikke du skal sætte næsen op efter at blive sat igang før, desværre...

For F da, synes det er længe at gå og har læst at det ikke er sundt, en som gav mig et link.. hmm... men nej så kan man vel blive nød til det...

Anmeld

23. september 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

For F da, synes det er længe at gå og har læst at det ikke er sundt, en som gav mig et link.. hmm... men nej så kan man vel blive nød til det...

ja men der er bare ikke noget at gøre ved det.. jeg blev sku også rigtig ked af det, har jo ikke lavet andet end at rende til kontrol for SSF fordi jeg har alle symptomer, bare ikke i blodprøverne.. men har det jo rigtig skidt og kaster op hver da osv, men ikke engang det er nok til at de vil sætte igang før så..

Anmeld

23. september 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

ja men der er bare ikke noget at gøre ved det.. jeg blev sku også rigtig ked af det, har jo ikke lavet andet end at rende til kontrol for SSF fordi jeg har alle symptomer, bare ikke i blodprøverne.. men har det jo rigtig skidt og kaster op hver da osv, men ikke engang det er nok til at de vil sætte igang før så..

Det er for dårligt... og så når du har det så skidt

Anmeld

23. september 2011

Dansker I Holland

Mulleunge skriver:

Hej damer ..

Har lige været til samtale, og bliver sat i gang 4 dage før termin (; super lækkert, skal have lagt min første pille op Fredag d. 14/10 kl 8.45 så er bare SÅ glad
Lægen ville sætte mig i gang når jeg ville, men har valgt der, da min mor er hos mig og kan være en ekstra støtte hele ugen

Vil så lige hører jer : Hvor lang tid gik der før i fik veer fra i fik lagt den første pille op ??

Held og lykke med fødslen Håber det kommer til og gå stærkt og at det ikke trækker for langt ud

Anmeld

23. september 2011

Alban

Jeg fik den første pille fredag d 26/8-12 kl 18 Blev sendt hjem og afvente, og komme igen lørdagMorgen kl 9, fik ret hurtigt konstant korte plukveerDem havde jeg til lørdag morgen kl 6, så stoppede detFik nr to pille lørdag morgen, blev sendt hjem og afvente ,Og komme igen kl 15, plukveere igen, slimprop gik, mødte På rh igen kl 15 var nu åben nok til at kunne få taget vandet, måtte dog vente til kl 22 før der var stue og jordemoder ledig, så tog det fart ve storm + pressetrang fra 3 åben, jeg var 40 +1 min 4 fødsel første gang jeg prøvede at blive sat igang blev lidt chokeret over hvor voldsomt det blev.Ønsker dig et godt forløbMor til den dejligste dreng på snart 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.