Igangsættelse 4 dage før tid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Mauser.

Hej damer ..

Har lige været til samtale, og bliver sat i gang 4 dage før termin (; super lækkert, skal have lagt min første pille op Fredag d. 14/10 kl 8.45 så er bare SÅ glad
Lægen ville sætte mig i gang når jeg ville, men har valgt der, da min mor er hos mig og kan være en ekstra støtte hele ugen

Vil så lige hører jer : Hvor lang tid gik der før i fik veer fra i fik lagt den første pille op ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

CamillaValby

Hihi du får også lige et herinde

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Hihi du får også lige et herinde

Taaaak smukke dobbelt til dig

Anmeld

23. september 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Taaaak smukke dobbelt til dig

Taaaak mus

Anmeld

23. september 2011

chael

Mulleunge skriver:

Hej damer ..

Har lige været til samtale, og bliver sat i gang 4 dage før termin (; super lækkert, skal have lagt min første pille op Fredag d. 14/10 kl 8.45 så er bare SÅ glad
Lægen ville sætte mig i gang når jeg ville, men har valgt der, da min mor er hos mig og kan være en ekstra støtte hele ugen

Vil så lige hører jer : Hvor lang tid gik der før i fik veer fra i fik lagt den første pille op ??

Her der fik jeg lagt en stikpille da jeg var 38+0. Blev sendt hjem, og havde ikke andet end lidt plukveer.

Kom igen dagen efter og der havde den så modnet mig, så jeg var 2 cm åben.

Så tog de vandet kl. 10.35 og efter 15 min fik jeg allerede reglmæssige veer.

Og kl. 14.06 er han født. Så det tog 3½ time. Nemt og lige ud af lande vejen

Pøj pøj med det hele.

*Camilla 39+2

Anmeld

23. september 2011

Levi&LilysMor

Mulleunge skriver:

Hej damer ..

Det lyder da dejligt du selv har kunnet vælge  Bliver da spændende

Må jeg spørge om hvorfor du kan blive sat igang 4 dage før og hvordan du selv har kunnet vælge dato osv for igangsættelse ?

Har nemlig overvejet at snakke med min jordemoder om dette når jeg kommer til hende i uge 40

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

Oktoberbaby11 skriver:

Det lyder da dejligt du selv har kunnet vælge  Bliver da spændende

Må jeg spørge om hvorfor du kan blive sat igang 4 dage før og hvordan du selv har kunnet vælge dato osv for igangsættelse ?

Har nemlig overvejet at snakke med min jordemoder om dette når jeg kommer til hende i uge 40

jeg har en rygsygdom, jeg har ikke snakket med Jordemoder men en overlæge der hvor jeg skal føde (;

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

chael skriver:

Her der fik jeg lagt en stikpille da jeg var 38+0. Blev sendt hjem, og havde ikke andet end lidt plukveer.

Kom igen dagen efter og der havde den så modnet mig, så jeg var 2 cm åben.

Så tog de vandet kl. 10.35 og efter 15 min fik jeg allerede reglmæssige veer.

Og kl. 14.06 er han født. Så det tog 3½ time. Nemt og lige ud af lande vejen

Pøj pøj med det hele.

*Camilla 39+2

Skøøønt de siger at jeg skal have nummer 2 pille dagen efter? giver det mening ? det skal man måske ikke, hvis man har modnet sig ?

Anmeld

23. september 2011

Mor Christa

Hvordan kan det være du skal sættes igang? Åh, håber ikke det er bækkenløsning! det var derfor jeg b lev sat igang
Jeg fik pille nummer 1 kl 8 mandag morgen, og skulle så ind og ha' nummer to kl 15, men da der var for meget "trafik" på FG den dag, valgte de at prøve at stoppe min fødsel og få mig tilbage til FG dagen efter for at påbegynde ny igangsættelse.
Da jeg kom op på sygehuset der kl 15 mandag, havde jeg ingen tegn på noget.
Men da vi så kom hjem mandag og det blev aften, omkring 19, fik jeg veer. Kom så på FG tirsdag morgen kl 7, og var 9 cm åben, så den sprøjte de gav mig for at stoppe fødslen, virkede ikke hehe
Ud kom Victor kl 12.59 om tirsdagen.
Så, jeg fik min pille mandag kl 8, fik veer (af kun en pille!) samme dag kl 19, og ude var han dagen efter kl 12.59. Dvs fra jeg fik pillen gik der 29 timer, og veer i 18 timer (:

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

MissChrista skriver:

Hvordan kan det være du skal sættes igang? Åh, håber ikke det er bækkenløsning! det var derfor jeg b lev sat igang
Jeg fik pille nummer 1 kl 8 mandag morgen, og skulle så ind og ha' nummer to kl 15, men da der var for meget "trafik" på FG den dag, valgte de at prøve at stoppe min fødsel og få mig tilbage til FG dagen efter for at påbegynde ny igangsættelse.
Da jeg kom op på sygehuset der kl 15 mandag, havde jeg ingen tegn på noget.
Men da vi så kom hjem mandag og det blev aften, omkring 19, fik jeg veer. Kom så på FG tirsdag morgen kl 7, og var 9 cm åben, så den sprøjte de gav mig for at stoppe fødslen, virkede ikke hehe
Ud kom Victor kl 12.59 om tirsdagen.
Så, jeg fik min pille mandag kl 8, fik veer (af kun en pille!) samme dag kl 19, og ude var han dagen efter kl 12.59. Dvs fra jeg fik pillen gik der 29 timer, og veer i 18 timer (:

Det skal jeg pga min rygsygdom, så jeg er da glad for at få nogle dage mindre, først ville de på min termins dag men han spurgte mig i dag hvornår jeg havde lyst !!! puuuh et spørgsmål men valgte så d. 14 der kommer min mor om aftnen og skal have lagt min pille op kl 8.45 så regner da stærkt med at min mor når det, skal have pille nummer 2 om Lørdagen (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.