Igangsættelse 4 dage før tid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Mor til L&S

Mulleunge skriver:

Hej damer ..

Har lige været til samtale, og bliver sat i gang 4 dage før termin (; super lækkert, skal have lagt min første pille op Fredag d. 14/10 kl 8.45 så er bare SÅ glad
Lægen ville sætte mig i gang når jeg ville, men har valgt der, da min mor er hos mig og kan være en ekstra støtte hele ugen

Vil så lige hører jer : Hvor lang tid gik der før i fik veer fra i fik lagt den første pille op ??

Jeg fik min første pille om aftenen og i løbet af natten fik jeg lidt små veer. Kl 8 om morgenen kunne de tage vandet da jeg var 1½ cm åben ca og så kom der VEER hurtigt...

Kl 12.15 var hun født

Ønsker dig held og lykke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mauser.

Mor til Liva skriver:

Jeg fik min første pille om aftenen og i løbet af natten fik jeg lidt små veer. Kl 8 om morgenen kunne de tage vandet da jeg var 1½ cm åben ca og så kom der VEER hurtigt...

Kl 12.15 var hun født

Ønsker dig held og lykke....

Mange tak .. jeg tror lige at jeg laver en afstemning, lidt mere overskueligt (;

Anmeld

23. september 2011

lukasmor

Ej hvor dejligt.. Hvad er grunden?

Vores lille Lukas 7,5 måneder gammel <3

Anmeld

23. september 2011

Silja&Noam

Jeg blev sat i gang to dage før termin men jeg var åbnet nok til de ku tage vandet så slap for piller. Og fra første ve til hun var ude gik der 6 timer håber du kan få taget vandet, det syns jeg var det bedste så man ik sku hjem og vente og vente held og lykke

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

Lukasmor skriver:

Ej hvor dejligt.. Hvad er grunden?

Rygsygsom søde .. Jep det er skønt, var fristet til at smide ALT og sige : MED DET SAMME TAK men men, må holde den til d. 14 ..

Anmeld

23. september 2011

chael

Mulleunge skriver:

Skøøønt de siger at jeg skal have nummer 2 pille dagen efter? giver det mening ? det skal man måske ikke, hvis man har modnet sig ?

Jeg fik ikke 2. pille, for de tager gerne vandet når man er 2 cm åben. Nu var jeg 2. gangs fødende ved min igangsættelse, så ved ikke om min krop var mere klar, men jeg fik kun 1 pille og derefter fik jeg taget vandet.

Så det er alt efter hvor modnet du er, om hvor mange piller du får lagt op.

*Camilla 39+2

Anmeld

23. september 2011

Mauser.

chael skriver:

Jeg fik ikke 2. pille, for de tager gerne vandet når man er 2 cm åben. Nu var jeg 2. gangs fødende ved min igangsættelse, så ved ikke om min krop var mere klar, men jeg fik kun 1 pille og derefter fik jeg taget vandet.

Så det er alt efter hvor modnet du er, om hvor mange piller du får lagt op.

*Camilla 39+2

Åh okay tak for hjælpen ..

Anmeld

23. september 2011

B&J

ej hvor er det dejligt JUbiii bliver så spænde fra min første pille blev lagt op til jeg fødte gik der næsten 2½ dag den første pille blev lagt d. 1 kl 12 ca og den sidste pille blev lagt d 3 kl 21.30 ca

Anmeld

23. september 2011

lukasmor

Mulleunge skriver:

Rygsygsom søde .. Jep det er skønt, var fristet til at smide ALT og sige : MED DET SAMME TAK men men, må holde den til d. 14 ..

Nå for fan' ja så er det ikke nemt at være højgravid. Bliver spændende! -Glæder mig til at se prinsessen

Anmeld

23. september 2011

Mor Christa

Mulleunge skriver:

Det skal jeg pga min rygsygdom, så jeg er da glad for at få nogle dage mindre, først ville de på min termins dag men han spurgte mig i dag hvornår jeg havde lyst !!! puuuh et spørgsmål men valgte så d. 14 der kommer min mor om aftnen og skal have lagt min pille op kl 8.45 så regner da stærkt med at min mor når det, skal have pille nummer 2 om Lørdagen (;

, sådan! ej hvor skønt at du selv må vælge! det måtte jeg ikke - de mente at han skulle ud så snart jeg kom til uge 38, ellers ville mit bækken blive alt for belastet, så fik stikpille 38+2 håber du får en skøb fødsel - vil tænke på dig d 14

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.