Hvorfor hospitalet frem for hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.434 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Diana...

hvordan kan det være i valgte og føde på hospitalet frem for at føde hjemme?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Fam. Madsen

jeg følte mig mere sikker på syghuset for hvis der nu var et eller andte med mit lille bar så var der læger og alt det der skulle bruges lige omkring en.. derfor vælger jeg syghuset fram for at føde hjemme..

jeg er glad for den beslutning idag da min søn have navlestrenge rundt om halsen og den hjøre hånd..

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Familien Madsen skriver:

jeg følte mig mere sikker på syghuset for hvis der nu var et eller andte med mit lille bar så var der læger og alt det der skulle bruges lige omkring en.. derfor vælger jeg syghuset fram for at føde hjemme..

jeg er glad for den beslutning idag da min søn have navlestrenge rundt om halsen og den hjøre hånd..

Oki netop det med navlestrengen har jeg lige snakket med min jordmord om for det har jeg os tænkt meget over. og hun sagde at stort set næsten alle børn har navlestrengen rund om sig os om halsen og det har ikke nogen betydning for det er den de trækker vejret igennem, hun havet lige haft en der havet den 7 gange rundt om halsen og en gang rundt om benet og der er ingen problemer den bliver rullet ud af den og først klippet over der efter.

Anmeld

25. januar 2009

Heidi.

Diana/Claus skriver:

Oki netop det med navlestrengen har jeg lige snakket med min jordmord om for det har jeg os tænkt meget over. og hun sagde at stort set næsten alle børn har navlestrengen rund om sig os om halsen og det har ikke nogen betydning for det er den de trækker vejret igennem, hun havet lige haft en der havet den 7 gange rundt om halsen og en gang rundt om benet og der er ingen problemer den bliver rullet ud af den og først klippet over der efter.

Min datter var ved at dø fordi navlesnoren var 2 gange rundt om halsen.. hun holdt op med at trække vejret.. Iltforsyningen til baby kommer gennem navlesnoren.. Hun måtte ud med sugekop da der ikke var tid nok til kejsersnit.. Heldigvis har hun ikke taget skade.. men det kunne have gået grueligt galt..

Jeg ville aldrig turde føde hjemme.. Netop grundet den oplevelse..

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Min datter var ved at dø fordi navlesnoren var 2 gange rundt om halsen.. hun holdt op med at trække vejret.. Iltforsyningen til baby kommer gennem navlesnoren.. Hun måtte ud med sugekop da der ikke var tid nok til kejsersnit.. Heldigvis har hun ikke taget skade.. men det kunne have gået grueligt galt..

Jeg ville aldrig turde føde hjemme.. Netop grundet den oplevelse..

Det var da forfærdeligt godt at hun har det godt...

Jeg har som sagt ikke selv født så jeg lytter jo til min jordmord og tror på hvad hun siger... men alt kan selvfølgelig gå galt selv ting man ikke tro kan om det så gælder fødsel børn el noget helt 3. så jeg ved selvfølgelig godt at det godt kan gå galt vælger bare at håbe på at det er i meget meget få tilfælde som jeg fik at vide...

Glad for din lille pige har det godt...

Knus

Anmeld

25. januar 2009

Heidi.

Diana/Claus skriver:

Det var da forfærdeligt godt at hun har det godt...

Jeg har som sagt ikke selv født så jeg lytter jo til min jordmord og tror på hvad hun siger... men alt kan selvfølgelig gå galt selv ting man ikke tro kan om det så gælder fødsel børn el noget helt 3. så jeg ved selvfølgelig godt at det godt kan gå galt vælger bare at håbe på at det er i meget meget få tilfælde som jeg fik at vide...

Glad for din lille pige har det godt...

Knus

Jeg syntes egenlig bare at man skal gøre det som man har det bedst med.. Og hvis man føler sig tryg ved at føde hjemme, så syntes jeg at det er det man skal.. Er sikker på at det er en god oplevelse.. Og tak

Anmeld

25. januar 2009

A.

fordi jeg føler mig mere tryg på sygehuset der er lægen osv..jeg har åbnet mig for hurtig og mathinus gik ikke ned i bækken og jeg haft presseveer men måtte ikke presse i rigtigt lang tid..og så blev han stresset og hans hjerte lyd gik rigtigt meget ned..så de skulle ta´hurtig blodprøver osv fra hans hoved og sætte sådan dims på hoved så de kan overvågne (staves) ham 2 gang for den første gik i stykker...det kun man ikke hjemme så det kunne gå galt hvis jeg skulle føde hjemme

Anmeld

25. januar 2009

wamse

Jeg føler mig klart mere tryg ved og så bryder jeg bare slet ikke om at skulle ligge der hjemme og sprede fostervand, blod og div andre kropssekreter, sorry, men ville slet ikke kunne slappe ordentlig af ved det

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

Andet er bare ikke faldet mig ind og kommer heller aldrig til det..
Ville aldrig kunne tilgave mig selv, hvis noget gik galt under fødselen, der kunn ehave været undgøet på sygehuset..
Anja..

Anmeld

25. januar 2009

Smølf

Jeg valgte (eller det var rettere en selvfølge) at føde min søn på hospital... Det er ikke risikofrit at føde og derfor vil jeg helst være et sted, hvor ekspertisen er meget tæt på. Det kan jo være svært at spå om et fødselsforløb selvom man har født før.

Og så er der jo en lidt større mulighed for smertelindring

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.