Hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Lene76

huset ser da super fint ud.... og en go pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Nadi

Vi synes også det er et rigtig fint hus, og prisen er aldeles atraktiv men man vil jo altid gerne forhandle sig frem til en bedre pris Man er jo jyde

Vi skal have møde med to banker i næste uge, så det bliver spændende at se hvad det bliver til.

Vil så gerne at Oliver får noget mere plads at boltre sig på, og så er hans fætre og kusiner jo lige rundt om hjørnet, hvilket også er et stort plus.

Anmeld

28. januar 2009

Nadi

Lige en update på huskøb.

Jeg har været 3 forskellige steder idag med vores papire, og i næste uge skal vi til møde mandag, onsdag og torsdag hos Sallingbank, Nordea og Nykredit. Jeg håber virkelig der er pot bare ét af stederne, er virkelig spændt på hvad de siger. Sidst fik vi Handelsbanken til at regne på det og de vil ikke se på det nye hus her, fordi der ikke er sket drastiske ændringer. Så er meget spændt på om de andre vil låne os penge. Imorgen ringer jeg til ejendomsmægleren og siger vi gerne vil ud og se det en gang til.

Uhh det er spændende!

Anmeld

28. januar 2009

heaven

Lige en update på huskøb.

Jeg har været 3 forskellige steder idag med vores papire, og i næste uge skal vi til møde mandag, onsdag og torsdag hos Sallingbank, Nordea og Nykredit. J eg håber virkelig der er pot bare ét af stederne, er virkelig spændt på hvad de siger. Sidst fik vi Handelsbanken til at regne på det og de vil ikke se på det nye hus her, fordi der ikke er sket drastiske ændringer. Så er meget spændt på om de andre vil låne os penge. Imorgen ringer jeg til ejendomsmægleren og siger vi gerne vil ud og se det en gang til.

Uhh det er spændende!

Ej, hehe...

håber du der er pot i banken?? hehe, det skal du nu nok finde andre steder

Jannie

Anmeld

29. januar 2009

Nadi

heaven skriver:

Ej, hehe...

håber du der er pot i banken?? hehe, det skal du nu nok finde andre steder

Jannie

Du skulle bare vide hvad man kan få i mine banker

Hehe fuck du har et skarbt øje Jannie!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.