Hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Nadi

Vi skal forhåbentlig ud og se på det her hus i næste uge og have snakket med banken.
Selvom jeg aldrig troede jeg skulle bo i Karup igen, så er jeg altså lidt fristet. Men schh ikke sig noget til Dennis

Her er linket til huset:

http://www.edc.dk/en/Bolig/Case/?Pid=88205593

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

bette

det ser da meget godt ud.. hehe er dennis ikke med på den eller??

det eneste jeg kunne sætte finger på var murstenene udenpå..

men synes da det er ret pænt inden i

Anmeld

25. januar 2009

mor til en del

Karup ja hvorfor ikke..... jeg glæder mig til at høre nærmere....

Lisbeth

Anmeld

25. januar 2009

Nadi

hehe er dennis ikke med på den eller??
Jo det er jo ham der hiver og slider i mig for at vi skal flytte derud, og nu har jeg så overgivet mig. Hvad gør man ikke for den mand man elsker

Vi skal ud og se det imorgen, så det skal nok blive spændende.

Anmeld

25. januar 2009

Ny mor

Bliver sjovt at høre om i er "helt solgt" i morgen. Hvad er der ved Karup? Er det langt ude på landet, eller?
Kh Birgitte

Anmeld

25. januar 2009

Joan ( Smallie )

Det ser da ud til at være et rigtig godt hus med hele 3 værelser.

Men ja karup er da lidt væk fra Viborg men jeg syntes det ser ud til at det er et rigtig fin hus.

Og med de tider vi har nu må den da kan komme noget mere ned i pris

Joan

Anmeld

26. januar 2009

Nadi

Birgitte (ny mor): Karup er en lille by ca 20 km udenfor Viborg. Det er et lille samfund hvor alle kender alle og når man er fra en lidt større provinsby så er det noget af en omvæltning at skulle til så lille en by.

Men huset var bare rigtig fint, der er dog en masse skønhedsfejl der skal ordnes og varmtvandsbeholderen og vinduerne synger på sidste vers. Så nu skal vi lige i et par forskellige banker og kredit foreninger for at høre om de vil låne nogle penge til os.

Anmeld

26. januar 2009

Anja

Det bliver spændende

Er i vildt hooked på det eller ?

Anmeld

27. januar 2009

Nadi

Anja skriver:

Det bliver spændende

Er i vildt hooked på det eller ?

Ja, men ikke mere end at hvis det ikke bliver solgt til os, så leder vi videre. Men det er et super godt begynder hus og vi vil meget gerne væk fra den opgang vi bor i.

Vi må bare se hvad der sker og for at der er en bank eller en kredit forening som vil låne os pengen.

Anmeld

27. januar 2009

Ny mor

Nadi skriver:

Birgitte (ny mor): Karup er en lille by ca 20 km udenfor Viborg. Det er et lille samfund hvor alle kender alle og når man er fra en lidt større provinsby så er det noget af en omvæltning at skulle til så lille en by.

Men huset var bare rigtig fint, der er dog en masse skønhedsfejl der skal ordnes og varmtvandsbeholderen og vinduerne synger på sidste vers. Så nu skal vi lige i et par forskellige banker og kredit foreninger for at høre om de vil låne nogle penge til os.

Ja, ok, det vil være en omvæltning, men sikkert et trygt sted for børn at vokse op. Kan godt forstå i godt vil have eget hus - det er det bedste vi har gjort for 6 år siden i alle fald.

Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.