pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Miin'Baby'Mus

msmukke skriver:

Tak for jeres dejlige svar.. jeg har desværre ikke mulighed for at skifte læge, da han er den eneste der har åben for nye men kan man godt bare sige man vil have en henvisning til en gyn? Tror ikke jeg kan slappe af før jeg ved om alt er som det skal være har overvejet gyn hvor det er egenbetaling - ingen henvisning fra lægen, men hvis det er muligt at få en henvisning bare sådan vil jeg heller det..
Jeg har nævnt for ham at der er meget langt mellem mens men det er han fuldstændig ligeglad med.

Har det på samme måde, føler heller ikke at min læge tager mig seriøst. Har haft uregelmæssig mens i flere år (den kom slet ikke), men nej nej, det var bare p-pillerne der gjorde sådan, det var ikke farligt og jeg kunne få børn helt normalt..

Og så nu efter jeg har smidt p-pillerne og gerne vil have baby så har jeg pludselig PCOS Er så sur..

Så syntes virkelig du skal få det undersøgt, og så skynd dig og gør noget ved det. Jeg blev virkelig virkelig ked af det, kunne jo have gjort noget ved det for lang tid siden, og ønsker da ikke det samme for dig

Jeg har æblefacon, uren hud og forhøjet mandligt hormon. Men ellers så kan du jo google dig til PCOS (PCO), der står det samme på alle hjemmesiderne

Må dog sige at efter jeg er begyndt at dyrke en masse motion, så er min mens kommet igen, og det gør jo også at jeg har ægløsning igen og har indtil videre tabt mig 7 kg, så op på hesten og afsted med dig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.