først igangsættelse ved 42+0 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

MortilCilas

TrineMine86 skriver:

ja det kan du godt bilde mig ind, har først termin i morgen, men bare de sidste 3-4 dage er gået uuutroligt langsomt hehe

Hehe, jeg husker det som var det igår Men nyyyyyd det nu. Du kommer til at savne din mave af H til! Jeg prøved at nyde min sidste tid, og ville ønske jeg havde nydt det mere Jeg ved det er mega svært, men prøv, for din egen skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mauser.

TrineMine86 skriver:

har lige googlet det lidt, og kan kun finde at man har ret til igangsættelse efter 42 fulde uger

http://www.ouh.dk/wm259676 Svendborg sygehus

http://www.hosp.dk/hhfoedeafdelingen.nsf/ResponseDokumenter/EDB78411EE57DD16C1256A94002781B1 hvidovre sygehus

nu har jeg gået til kontrol for SSF i de sidste 4 uger, kaster op dagligt, og har konstant hovedpine, for højt Blodtryk, og MEGET vand i benene, sover MAKS 1 time af gangen om natten (sådan har det været i over 14 dage nu, og er ved at være godt afkræftet) og ALLIGEVEL bliver man først tilbudt at blive sat igang 42+0

okay, ja det er så anderledes på Hvidovre hospital åbenbart :s ja jeg sover selv max en time om natten grundet smerter i ryggen! (har rygsygdom) og jeg bliver heldigvis sat i gang på min terminsdag hvis jeg ikke har født inden selv! jeg ville gå amok altså, men sådan er jeg bare syntes ikke at det kan være rigtig at man skal gå så langt tid over tid før de vil hjælpe én ! det kan jo ende med at man nærmest går 3 uger over tid hvis man først bliver sat igang 42+0, ikke rimeligt hvis man er så dårlig i mine øjne

Anmeld

22. september 2011

TrineMine86

SjeBets skriver:

jeg fødte også min den første på viborg sygehus og jeg blev sat i gang 42+3 der kan vi snakke om at gå længe... i dag kan jeg så forstå de siger 42 altså 14 dage over hvor det før i tiden var 17 dage .. 

Det er ikke sjovt at gå over, nummer to kom 3 dage før tid  

hold da op det var længe.. så der er da sket lidt forbedringer

Anmeld

22. september 2011

TrineMine86

Mulleunge skriver:

okay, ja det er så anderledes på Hvidovre hospital åbenbart :s ja jeg sover selv max en time om natten grundet smerter i ryggen! (har rygsygdom) og jeg bliver heldigvis sat i gang på min terminsdag hvis jeg ikke har født inden selv! jeg ville gå amok altså, men sådan er jeg bare syntes ikke at det kan være rigtig at man skal gå så langt tid over tid før de vil hjælpe én ! det kan jo ende med at man nærmest går 3 uger over tid hvis man først bliver sat igang 42+0, ikke rimeligt hvis man er så dårlig i mine øjne

åhh det må være dejligt at vide at der sker noget på termindagen  selvom det også lyder rigtig hårdt for dig, med din ryg osv

ja, men er bare ikke lige personen der brokker mig osv, er lidt mere genert og forsigtig, og acceptere nok bare hvad de siger til mig, for bagefter at gå herind på baby.dk og brokke mig hehe

Anmeld

22. september 2011

B&J

vil lige sende dig en kæmpe krammer og håber på der snart sker noget så du ikke kommer til at gå til uge 42

Anmeld

22. september 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
TrineMine86 skriver:

ja det tal har jeg hørt før, så regnede med at det også var sådan i Viborg, men det er først der man skal ringe og få en til samtale omkring igangsættelse..  øv øv..

men må væbne mig med en stor portion tålmodighed hehe

Ja, det er da lidt øv for dig  Synes det er mærkeligt at der er så stor forskel på de forskellige sygehuse  

Men puster en masse ve-støv til dig i din retning

Anmeld

22. september 2011

Mauser.

TrineMine86 skriver:

åhh det må være dejligt at vide at der sker noget på termindagen  selvom det også lyder rigtig hårdt for dig, med din ryg osv

ja, men er bare ikke lige personen der brokker mig osv, er lidt mere genert og forsigtig, og acceptere nok bare hvad de siger til mig, for bagefter at gå herind på baby.dk og brokke mig hehe

Heheee (; sådan er vi så forskellige ..

Anmeld

22. september 2011

TrineMine86

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det er da lidt øv for dig  Synes det er mærkeligt at der er så stor forskel på de forskellige sygehuse  

Men puster en masse ve-støv til dig i din retning

ja der burde laves en landsdækkende retningslinie..

tak for det, det bliver modtaget med stoor glæde

Anmeld

22. september 2011

Majbriteriksen

Jeg blev sat igang da jeg var 38+6. pga han blev scannet stor (4000) 

Anmeld

22. september 2011

lucas<3

TrineMine86 skriver:

ja, jeg var lige ved sidste JM besøg idag, og bettemanden står overhovedet ikke fast endnu, og der er absolut INGEN tegn på en snarlig fødsel ØV

Fik så lige at vide at man på Viborg sygehus først laver igangsættelse i uge 42+0, synes der er sååå længe til, især når man har det skidt, skal ringe derind og få tid til undersøgelse samt samtale om igangsættelse når jeg er 41+3..

hvornår er i andre blevet sat igang?

mvh en utålmodig snart mor (39+6)

Jeg var sat til den 21 juli begyndte og få veer på min fødselsdag den 31 juli og den 4 august fik jeg taget vandt og lagt veedrop. Fødte 42+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.