Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal føde i Sønderborg og jeg spurgte min jordemoder hvor lang tid man "får lov" til at gå over tid. Hun sagde 10 dage. Dvs. når man er 41+3.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1012lmp skriver: Ja og han vejede alligevel 4kg Så er da bare glad for han kom før... den sidste uge i maven havde han taget 700g på..! så ifølge JM ville han hvis jeg havde gået tiden ud vejet 5200g så er da bare glad for han kom før.. ellers havde jeg da aldrig fået ham ud.
Ja og han vejede alligevel 4kg Så er da bare glad for han kom før... den sidste uge i maven havde han taget 700g på..!
så ifølge JM ville han hvis jeg havde gået tiden ud vejet 5200g så er da bare glad for han kom før.. ellers havde jeg da aldrig fået ham ud.
what?? det var en stooor baby, det var da vildt 700 g. på EN uge?? waouw....
nej det havde du da ikke, hvis du er spinkel.. pyhh.. godt du blev sat igang
Tænk at du bliver sat igang, det gjorde jeg, og den dag jeg skulle til samtale om igangsættelse (41+3) havde jeg lagt planer for hele dagen, skulle til lægen med graviditetseksem, til samtale om igangsættelse og så i føtex (kan ikke huske om der var mere). Men mit vand gik den morgen, så alle mine planer røg i vasken, og jeg fik min fantastiske søn
Omsorgsgiver skriver: Jeg skal føde i Sønderborg og jeg spurgte min jordemoder hvor lang tid man "får lov" til at gå over tid. Hun sagde 10 dage. Dvs. når man er 41+3.
ja det tal har jeg hørt før, så regnede med at det også var sådan i Viborg, men det er først der man skal ringe og få en til samtale omkring igangsættelse.. øv øv..
men må væbne mig med en stor portion tålmodighed hehe
Cilas skriver: Tænk at du bliver sat igang, det gjorde jeg, og den dag jeg skulle til samtale om igangsættelse (41+3) havde jeg lagt planer for hele dagen, skulle til lægen med graviditetseksem, til samtale om igangsættelse og så i føtex (kan ikke huske om der var mere). Men mit vand gik den morgen, så alle mine planer røg i vasken, og jeg fik min fantastiske søn
ihh hvor fantastisk
for at det samme sker her stod din søn fast?
TrineMine86 skriver: ihh hvor fantastisk for at det samme sker her stod din søn fast?
Ja, han havde stået fast siden før jul, mener jeg.
Jeg vil krydse ALT for at du går igang selv. Og håber han kommer snart!!
Cilas skriver: Ja, han havde stået fast siden før jul, mener jeg. Jeg vil krydse ALT for at du går igang selv. Og håber han kommer snart!!
okei.. her har han ikke sat fast på noget som helst tidpun i graviditeten, hvilket jeg også undrer mig lidt over, da jeg jo er 1 gangs gravid og hører om hvor tidligt de sætter sig fast første gang, og jeg har termin i morgen.. (også den grund til at jeg ikke tror det kommer til at gå igang af sig selv)
mange tak det håber jeg også meget.. ihh det kunne være så dejligt ikke at skulle gå over 14 dage over tid
Mulleunge skriver: ville lige fortælle dig at du har KRAV på at blive sat i gang ved 41+0 det sagde overlægen selv til mig på Hvidovre, men det kræver at man banker i bordet sagde hun, ellers gør de ikke noget ud af det. åndsvag princip sag !
ville lige fortælle dig at du har KRAV på at blive sat i gang ved 41+0 det sagde overlægen selv til mig på Hvidovre, men det kræver at man banker i bordet sagde hun, ellers gør de ikke noget ud af det. åndsvag princip sag !
er det landsdækkende?? det lød virkelig ikke til at man har noget valg omkring det her på Viborg sygehus, det var bare sådan det var
Jeg blev også sat igang, på Viborg Sygehus. Jeg blev sat igang 3 januar, og havde termin 28 dec. Så var ca. 41+0. Men blev det kun fordi jeg gik med STÆRKE veer, men de kunne ikke udvikle sig til jeg kunne åbne mig. Åbnede mig kun 2 cm på 14 dage.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128