Bliver Sigrid til en psycho-kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

Pia.

EliasNoah skriver:

Jeg har haft 4 katte i begge mine graviditeter og da jeg fødte. Jeg skiftede ikke kattebakken men ellers gjorde jeg alt andet.

Folk gav mig også altid den med at katte søger steder hen hvor der er varme og babyen kunne blive kvalt. Jeg har ALDRIG hørt om at en baby er blevet kvalt pga det. En baby ligger stille men kan altså godt bevæge sig også flytter katten sig. Yder mere ligger katten sig heller ikke et sted hen hvor den ikke ved hvad det er den ligger sig ved.

Den syntes nok ikke at babyen er specielt spændende og ingen at mine, ellers MEGET nysgerrige katte, gad at ligge sig hos babyen. De snuste til begge drengene og det var det.

Har altså en MØG kat (ja undskyld katteejere) som kommer her... Og jeg ved den ville lægge sin ind til dagplejebørnene i barnevognene hvis den fik muligheden for det... den har en gang været oppe og stå og glo ind i vognen, men heldigvis bruger jeg ALTID fluenet... Den er en lille stakkel og dem der ejer den passer den vist ikke okay,(tror jeg) så jeg tror den søger den kontakt den kan få og måske lidt varme... jeg ville ikke stole på sådan en kat, det er helt sikkert... Jeg har også hørt om flere historier onkring katte der lægger sig ind i vognene... - De ønsker jo ikke bevidst at kvæle så børn, men lægger de sig først på et lille spædbarns ansigt, så kan det altså gå galt...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

DK

Barnet kan få toxoplasmose ,,, Du må¨ikke røre katte bakken overhoved .. Du skal meddele din læge at du har været i kontakt med en kat og så få taget blod prøver så de kan se om du har det i blodet ,,, Det samme gælder kaniner

Det er rigtigt. Det er faktisk ret alvorligt hvis man får det når man er gravid!! Fosteret kan bliver misdannet. Vildt og den slags har/kan også have sygdommen! Men man får det jo kun hvis man indtager deres afførring... Derfor er det jo bare vigtigt ikke at "kysse" sin kat, der jo slikker sig... og huske meget grundig hygiene!!!!!

Anmeld

9. februar 2009

W&M <3

Min veninde fødte sidste mandag og hun har en kat.
Hun skiftede ikke kattebakke under graviditeten, men hendes søde lille kat er begyndt og hvæse og sådan af hendes lille nye søn.
så tror den er jaloux og jeg ville ikke lade den være i nærheden af min baby hvis det var mig. hun skal også af med den hvis hun kan finde nogle ordentlige mennesker der vil have den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.