Har i været til JM?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Silja&Noam

MisMille skriver:

Har også læst man altid kan ringe til sin JM, men er det ikke først når man har mødt hende? Har prøvet at få fat i min læge og vil forsøge igen i morgen..  

Når jeg taler med min mand, er det som om han ikke helt forstå at jeg har brug for han støtter mig og siger det nok skal gå. 

Jo jeg har veninder, også nogle der har børn.. Men jeg ved ikke, mange har det holding at man ikke er syg når man er gravid.. Det heller ikke fordi jeg ser mig som syg, jeg er jo gravid.. Men det lidt som, du bare gravid og overdriver.. eller ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. Vil bare ikke overfalde dem med min graviditet.. Gider ikke være den der bliver til hende veninden der kun kan snakke om børn.. (synes heller ikke jeg er det, men er bange for de vil opfatte mig sådanne)  

Rigtige veninder lytter og støtter en jeg havde og har også denne gang, en elendig graviditet. Ingen Kvinder Er ens og ingen graviditet er ens. Der skal være plads til alle. Jeg er allerede blevet sygemeldt pga flere ting. Nej graviditet er ik en sygdom men det kan spille flere ting ind for at man faktisk er "syg" alligevel. Mht JM så var jeg forholdsvis hurtig til JM sidst så havde hende hele graviditeten. Den her gang ved jeg ik noget før næste uge når jeg har første tid. Men jeg har min læge og skal os til samtale med en overlæge på sygehuset, det et rart med den slags opfølgning. Jeg håber du får fat i din læge mht din mand så tror jeg det er ret normalt at mænd har svært ved at sætte sig ind i hvordan gravide kvinder har det men man kan ik undvære støtten fra sin mand. Syns du skal snakke med ham og fortælle ham hvad du føler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Polarpigen

Jep - jeg var i sidste uge da jeg var 12+3  Fik en rigtig sød jordemoder, men det er desværre ikke hende jeg får de andre gange. 

Jeg har en depression, og er medicineret, så derfor snakkede vi om alt muligt ang. det. Herlev Hospital har et specielt team som man bliver tilknyttet hvis man f.eks. har en depression, så der blev jeg positivt overrassket 

Ellers snakkede vi om kost, motion, familie og netværk, og udfyldte en masse papirer. Hun mærkede mig på maven, men ville ikke lytte efter hjertelyd for min egen skyld hvis hun nu ikke kunne finde den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.