Jeg har desværre først min 1. JM samtale når jeg er 20+4 uge henne
Er lidt ked af det, fordi jeg stadig kaster op og taber mig.. og ikke nok med det har jeg også næsebold hele tiden..
Har desværre ikke en mor eller svigermor, så har ikke nogle at tale med det om.. Så jeg må læse mig til alt også har jeg jo jer 
Ringet for at snakke med JM center om det, men der var bare ikke en tid før.. Øv øv.. Hun var rigtig sød og gav mig et nr. til en JM men de har kun tlf. tid fra 12.15- 12.45 altså ½ time.. og ja, jeg er jo ikke den eneste der ringer.. så kan ikke komme igennem. 
Føler mig skubbet meget væk fra hospital systemet
er begynd at blive rigtig ked af det og føler mig alene med det hele, især for de jeg stadig skal gå rundt med min bedste ven spanden.. Jeg føler virkelig jeg har brug for de samtaler for at få ro på.. Er alt ok, er det normalt og hvad skal der endelig ske..??
Min mand prøver så godt han kan, men kan mærke han bliver nervøs når jeg tale med ham om det.. Han har jo hele ikke prøvet det før.. Elsker ham virkelig, og vil ikke gøre ham nervøs 
Talte heldigvis med min chef i dag (han har 3 børn) og kunne se jeg bare ikke lige kunne mere.. Det var meget rart, og han prøvet at berolige mig..
Undskyld I lige får alt mit LORT.. Men ja, har det bare ikke lige så fedt pt..
Håber ellers I andre har det godt og få den hjælp I har brug for
Anmeld