Har i været til JM?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

micho

nej ikke endnu, men ska her på tirsdag d. 27

hvad sker der hos en jordmor..?? og hvor lang tid tag det ca..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Øst

Min ville bare høre om jeg havde det godt, lavede en journal og gav mig en masse pjecer om børn, samliv og amning.

Amning er åbenbart noget de går meget op i  ellers tog hun mit blodtryk og en tissetest...

Det hele tog vel en 30-45 min. 

Det var super hyggeligt og uformelt!

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

micho skriver:

nej ikke endnu, men ska her på tirsdag d. 27

hvad sker der hos en jordmor..?? og hvor lang tid tag det ca..?

Første gang jeg fødte der blev maven målt og følt på og hørte hjertelyd men de vil bare gerne vide hvad man er for en og så er de der for at du kan snakke med dem hvis du har brug for det. Jeg skal i næste uge

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

Øst skriver:

Det er jo lige om lidt  Håber også du får en sød en... 

Jeg har fået en tid igen den 18 Okt... dagen efter min misfosterskanning  DEN glæder jeg mig til!! 

Tak ja den glæder jeg mig os til, min ligger en uge efter din

Anmeld

21. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Ja men kender nogen der ik var så heldige nårh den stakkel, men de skal jo os lære det det vat studerende det tog imod min datter, det gik fint

Ja der skal være plads til alle. Det gjorde mig ikke så meget med hende den nye og usikre for skulle have ks så der var mange ting jeg ikke skulle bekymre mig om i den forbindelse. Denne gang er det anderledes jeg vil gerne prøve vaginalt så derfor er det lidt vigtigere

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Ja der skal være plads til alle. Det gjorde mig ikke så meget med hende den nye og usikre for skulle have ks så der var mange ting jeg ikke skulle bekymre mig om i den forbindelse. Denne gang er det anderledes jeg vil gerne prøve vaginalt så derfor er det lidt vigtigere

Ja det kan jeg godt forstå men jeg har faktisk kun hørt godt om de studerende. Der er mange der syns de er bedre fordi mange syns de er bedre til at snakke med en og være omsorgsfulde men bare muy barn kommer sikkert til verden krydser fingre for du kan føde normalt

Anmeld

21. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Ja det kan jeg godt forstå men jeg har faktisk kun hørt godt om de studerende. Der er mange der syns de er bedre fordi mange syns de er bedre til at snakke med en og være omsorgsfulde men bare muy barn kommer sikkert til verden krydser fingre for du kan føde normalt

Takker - det håber jeg skam også

Anmeld

21. september 2011

MisMille

Jeg har desværre først min 1. JM samtale når jeg er 20+4 uge henne  Er lidt ked af det, fordi jeg stadig kaster op og taber mig.. og ikke nok med det har jeg også næsebold hele tiden..

Har desværre ikke en mor eller svigermor, så har ikke nogle at  tale med det om.. Så jeg må læse mig til alt også har jeg jo jer 

Ringet for at snakke med JM center om det, men der var bare ikke en tid før.. Øv øv.. Hun var rigtig sød og gav mig et nr. til en JM men de har kun tlf. tid fra 12.15- 12.45 altså ½ time.. og ja, jeg er jo ikke den eneste der ringer.. så kan ikke komme igennem. 

Føler mig skubbet meget væk fra hospital systemet  er begynd at blive rigtig ked af det og føler mig alene med det hele, især for de jeg stadig skal gå rundt med min bedste ven spanden.. Jeg føler virkelig jeg har brug for de samtaler for at få ro på.. Er alt ok, er det normalt og hvad skal der endelig ske..??

Min mand prøver så godt han kan, men kan mærke han bliver nervøs når jeg tale med ham om det.. Han har jo hele ikke prøvet det før.. Elsker ham virkelig, og vil ikke gøre ham nervøs 

Talte heldigvis med min chef i dag (han har 3 børn) og kunne se jeg bare ikke lige kunne mere.. Det var meget rart, og han prøvet at berolige mig..

Undskyld I lige får alt mit LORT.. Men ja, har det bare ikke lige så fedt pt.. 

Håber ellers I andre har det godt og få den hjælp I har brug for  

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

MisMille skriver:

Jeg har desværre først min 1. JM samtale når jeg er 20+4 uge henne  Er lidt ked af det, fordi jeg stadig kaster op og taber mig.. og ikke nok med det har jeg også næsebold hele tiden..

Har desværre ikke en mor eller svigermor, så har ikke nogle at  tale med det om.. Så jeg må læse mig til alt også har jeg jo jer 

Ringet for at snakke med JM center om det, men der var bare ikke en tid før.. Øv øv.. Hun var rigtig sød og gav mig et nr. til en JM men de har kun tlf. tid fra 12.15- 12.45 altså ½ time.. og ja, jeg er jo ikke den eneste der ringer.. så kan ikke komme igennem. 

Føler mig skubbet meget væk fra hospital systemet  er begynd at blive rigtig ked af det og føler mig alene med det hele, især for de jeg stadig skal gå rundt med min bedste ven spanden.. Jeg føler virkelig jeg har brug for de samtaler for at få ro på.. Er alt ok, er det normalt og hvad skal der endelig ske..??

Min mand prøver så godt han kan, men kan mærke han bliver nervøs når jeg tale med ham om det.. Han har jo hele ikke prøvet det før.. Elsker ham virkelig, og vil ikke gøre ham nervøs 

Talte heldigvis med min chef i dag (han har 3 børn) og kunne se jeg bare ikke lige kunne mere.. Det var meget rart, og han prøvet at berolige mig..

Undskyld I lige får alt mit LORT.. Men ja, har det bare ikke lige så fedt pt.. 

Håber ellers I andre har det godt og få den hjælp I har brug for  

Puhaa din stakkel jeg føler med dig. Ligr umiddelbart tænker jeg det er mærkeligt du først skal til JM der. Og at det ik er en du kan snakke med heller. Jeg ku altid ringe til min JM da jeg ventede mig sidst. Det Var rart for der var jeg heller ik på toppen. Det er jeg heller ik nu, men jeg går til samtaler hos min læge. Har du snakket med din læge om det? Jeg har is svært ved at sætte min mand i tingene, men jeg gør det så han ved hvad der foregår i mit hoved har du slet ingen veninde at snakke med?

Anmeld

21. september 2011

MisMille

Puhaa din stakkel jeg føler med dig. Ligr umiddelbart tænker jeg det er mærkeligt du først skal til JM der. Og at det ik er en du kan snakke med heller. Jeg ku altid ringe til min JM da jeg ventede mig sidst. Det Var rart for der var jeg heller ik på toppen. Det er jeg heller ik nu, men jeg går til samtaler hos min læge. Har du snakket med din læge om det? Jeg har is svært ved at sætte min mand i tingene, men jeg gør det så han ved hvad der foregår i mit hoved har du slet ingen veninde at snakke med?

Har også læst man altid kan ringe til sin JM, men er det ikke først når man har mødt hende? Har prøvet at få fat i min læge og vil forsøge igen i morgen..  

Når jeg taler med min mand, er det som om han ikke helt forstå at jeg har brug for han støtter mig og siger det nok skal gå. 

Jo jeg har veninder, også nogle der har børn.. Men jeg ved ikke, mange har det holding at man ikke er syg når man er gravid.. Det heller ikke fordi jeg ser mig som syg, jeg er jo gravid.. Men det lidt som, du bare gravid og overdriver.. eller ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. Vil bare ikke overfalde dem med min graviditet.. Gider ikke være den der bliver til hende veninden der kun kan snakke om børn.. (synes heller ikke jeg er det, men er bange for de vil opfatte mig sådanne)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.