Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var i onsdags i sidste uge..
Stille og rolig snak om alt muligt. Troede hun ville kigge på maven og sådan men det gjorde hun slet ik...
Hun var rigtig sød og synes det er rart at kunne snakke om alt muligt med en der ved hvad de snakker om
Hvornår skal du?
Øst skriver: Jeg var i onsdags i sidste uge.. Stille og rolig snak om alt muligt. Troede hun ville kigge på maven og sådan men det gjorde hun slet ik... Hun var rigtig sød og synes det er rart at kunne snakke om alt muligt med en der ved hvad de snakker om Hvornår skal du?
Jeg skal afsted på fredag
GitteC78 skriver: Jeg skal afsted på fredag
mrs X skriver:Skal idag!
SiljasMoar skriver:Uhh hvor spændende håber det en sød en
mrs X skriver:Ja men det plejer de nu at være håber bare hun ikke er for usikker. Havde en nyuddannet tilsidst sidst og det var ikke så fedt for hun var så usikker synd for hende
SiljasMoar skriver: Jeg skal først d.27 godt du har fået en sød en. Det håber jeg os jeg får glæder mig til mødet.. Hvornår skal du igen så?
Jeg skal først d.27 godt du har fået en sød en. Det håber jeg os jeg får glæder mig til mødet.. Hvornår skal du igen så?
Det er jo lige om lidt Håber også du får en sød en...
Jeg har fået en tid igen den 18 Okt... dagen efter min misfosterskanning DEN glæder jeg mig til!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128