Har i været til JM?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Silja&Noam

Ja som overskriften siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Øst

Jeg var i onsdags i sidste uge.. 

Stille og rolig snak om alt muligt. Troede hun ville kigge på maven og sådan men det gjorde hun slet ik...

Hun var rigtig sød og synes det er rart at kunne snakke om alt muligt med en der ved hvad de snakker om 

Hvornår skal du?

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

Øst skriver:

Jeg var i onsdags i sidste uge.. 

Stille og rolig snak om alt muligt. Troede hun ville kigge på maven og sådan men det gjorde hun slet ik...

Hun var rigtig sød og synes det er rart at kunne snakke om alt muligt med en der ved hvad de snakker om 

Hvornår skal du?

Jeg skal først d.27 godt du har fået en sød en. Det håber jeg os jeg får glæder mig til mødet.. Hvornår skal du igen så?

Anmeld

21. september 2011

GitteC78

Jeg skal afsted på fredag

Anmeld

21. september 2011

<3

Skal idag!

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

GitteC78 skriver:

Jeg skal afsted på fredag

Det blir spændende

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Skal idag!

Uhh hvor spændende håber det en sød en

Anmeld

21. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Uhh hvor spændende håber det en sød en

Ja men det plejer de nu at være håber bare hun ikke er for usikker. Havde en nyuddannet tilsidst sidst og det var ikke så fedt for hun var så usikker synd for hende

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Ja men det plejer de nu at være håber bare hun ikke er for usikker. Havde en nyuddannet tilsidst sidst og det var ikke så fedt for hun var så usikker synd for hende

Ja men kender nogen der ik var så heldige nårh den stakkel, men de skal jo os lære det det vat studerende det tog imod min datter, det gik fint

Anmeld

21. september 2011

Øst

SiljasMoar skriver:

Jeg skal først d.27 godt du har fået en sød en. Det håber jeg os jeg får glæder mig til mødet.. Hvornår skal du igen så?

Det er jo lige om lidt  Håber også du får en sød en... 

Jeg har fået en tid igen den 18 Okt... dagen efter min misfosterskanning  DEN glæder jeg mig til!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.