Ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Janni.

B&J skriver:

du kigger alt hvad du vil søde ven

Jeg suger til mig, og  for at vi begge for et rigtig dejlig job 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

B&J

Janni. skriver:

Jeg suger til mig, og  for at vi begge for et rigtig dejlig job 

håber jeg også men tror desværre ikke lige jeg får et lige nu desværre der er ingen ting i denne by

Anmeld

23. september 2011

Janni.

B&J skriver:

håber jeg også men tror desværre ikke lige jeg får et lige nu desværre der er ingen ting i denne by

Min barsel udløber sidst i januar så jeg har lidt tid endnu før jeg begynder at søge. Men jeg vil da mene at jeg godt må søge imens jeg er på barsel, tror du ikke? 

Anmeld

23. september 2011

B&J

Janni. skriver:

Min barsel udløber sidst i januar så jeg har lidt tid endnu før jeg begynder at søge. Men jeg vil da mene at jeg godt må søge imens jeg er på barsel, tror du ikke? 

jo det tror jeg gerne du må

Anmeld

23. september 2011

Christina.78

kirsti skriver:

stik mig din mail så kan jeg sende den jeg blev ansat på så kan du måske finde lidt inspiration. Jeg havde kun sendt ansøgning to-tre steder inden jeg havde job.

måske også til mig..sender lige en pB til dig med min mail

Anmeld

23. september 2011

Janni.

B&J skriver:

jo det tror jeg gerne du må

Kunne da være fedt nok hvis jeg stod med et job når min barsel udløber, tror dog ikke på at jeg kan være så heldig, men jeg vil da forsøge 

Hvad søger du job indenfor? Hvilket område? 

Anmeld

23. september 2011

B&J

Janni. skriver:

Kunne da være fedt nok hvis jeg stod med et job når min barsel udløber, tror dog ikke på at jeg kan være så heldig, men jeg vil da forsøge 

Hvad søger du job indenfor? Hvilket område? 

jamen vil gerne have mine uddannelse færdig har en HG og mangler en elevplads men alt med salg elsker at snakke med kunder ...

men lige nu er der ingen ting så skal tilbage til min gamle praktik plads i mens jeg træner mig op på 37timer igen men heldig vis har det noget med salg af gøre

Anmeld

23. september 2011

Janni.

B&J skriver:

jamen vil gerne have mine uddannelse færdig har en HG og mangler en elevplads men alt med salg elsker at snakke med kunder ...

men lige nu er der ingen ting så skal tilbage til min gamle praktik plads i mens jeg træner mig op på 37timer igen men heldig vis har det noget med salg af gøre

Håber virkelig det lykkedes for dig 

Anmeld

23. september 2011

B&J

Janni. skriver:

Håber virkelig det lykkedes for dig 

det håber jeg også så jeg kan komme ud af min kontanthjælp

Anmeld

26. september 2011

kirsti

Hanunii skriver:

Undskyld, men må jeg også se din ansøgning så jeg kan få lidt inspiration.

Håber det er iorden..

bare send din mail i en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.