Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kirsti skriver: stik mig din mail så kan jeg sende den jeg blev ansat på så kan du måske finde lidt inspiration. Jeg havde kun sendt ansøgning to-tre steder inden jeg havde job.
stik mig din mail så kan jeg sende den jeg blev ansat på så kan du måske finde lidt inspiration. Jeg havde kun sendt ansøgning to-tre steder inden jeg havde job.
undskyld jeg lige kiggede med, men jeg ville gerne se din ansøgning så jeg kan få lidt hjælp også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liwsmor skriver: undskyld jeg lige kiggede med, men jeg ville gerne se din ansøgning så jeg kan få lidt hjælp også
Du må meget gerne kigge med og få en masse ideer
B&J skriver: Du må meget gerne kigge med og få en masse ideer
tak det jeg virkelig glad for
Tina&Martin skriver: ja, den gad jeg også godt se
ja, den gad jeg også godt se
smid din mail så skal jeg sende den (:
Jeg har faktisk været til to samtaler på baggrund af den ansøgning. Den anden samtale var efter jeg havde fået mit nuværende job
bare send mig din mail
Undskyld, men må jeg også se din ansøgning så jeg kan få lidt inspiration.
Håber det er iorden..
kirsti skriver: bare send mig din mail
Jeg hopper også lige med her, må jeg se din ansøgning?
Min mail er: puk_lady@hotmail.com
B&J skriver: Hej er der nogle der kan hjælpe mig med en ansøgning.. feks med hovede punkter over hvad der er godt at skrive osv.. jeg har aldrig været så god til det så håber nogle kan hjælpe mig
Hej er der nogle der kan hjælpe mig med en ansøgning..
feks med hovede punkter over hvad der er godt at skrive osv.. jeg har aldrig været så god til det så håber nogle kan hjælpe mig
Jeg hopper lige med på en kigger her i din tråd min ven. Jeg skal nemlig også snart igang med ansøgninger *suk*
Janni. skriver: Jeg hopper lige med på en kigger her i din tråd min ven. Jeg skal nemlig også snart igang med ansøgninger *suk*
du kigger alt hvad du vil søde ven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128