Hvorfor bliver alle omkring med gravide!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

ellers lær at hækle eller strikke så kan du lave lidt ting og sager til den lille (:

Ja det kunne også være en go' ide Jeg har også overvejet at lave nogle søde puder, men men kæreste synes det er alt for tidligt, når vi slet ikke er gået igang med pb endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

kirsti

Anonym skriver:

Ja det kunne også være en go' ide Jeg har også overvejet at lave nogle søde puder, men men kæreste synes det er alt for tidligt, når vi slet ikke er gået igang med pb endnu. 

neeej det tager jo tid og lave håndarbejde .g. jeg lavede prinsesvøbet for sjov og det tog mega lang tid så med mindre man kun vil have et par projekter færdige er det bestemt ikke for tidligt

Anmeld

21. september 2011

Camillakn

Nej hvor jeg dog bare kan huske den tanke. 

Det værste for mig var når folk jeg kendte blev gravide ved et uheld, syntes det var snyd at jeg ønskede det så meget og så blev undskyld "snottet" 15 årige piger gravide og de vidste da ik lige om de ville beholde barnet. Det gjorde mig så rassende og ked af det .. 

Håber for dig at du om et år sidder med stor mave og kan glæde dig til at se din lille baby

Herfra

Anmeld

21. september 2011

MortilCilas

Jeg har det på samme måde, har en på 8 måneder, men hold da kæft jeg savner at være gravid, og ville gerne være gravid. (for tidligt på Cilas, også er jeg single, så tror jeg venter ) Men kender flere der er blevet gravide, og kender en der enda lige har fået en abort :O

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Nej hvor jeg dog bare kan huske den tanke. 

Det værste for mig var når folk jeg kendte blev gravide ved et uheld, syntes det var snyd at jeg ønskede det så meget og så blev undskyld "snottet" 15 årige piger gravide og de vidste da ik lige om de ville beholde barnet. Det gjorde mig så rassende og ked af det .. 

Håber for dig at du om et år sidder med stor mave og kan glæde dig til at se din lille baby

Herfra

Tusind tak for dit svar. Det er dejligt at vide, at det ikke kun er mig, der har det sådan. Ja en af mine veninder er også blevet gravid ved et uheld og har snakket om en abort. Så put den dog ind i min mave i stedet for! 

Jeg glæder mig virkelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.