Hvorfor bliver alle omkring med gravide!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

Go' aften til jer alle. 

Jeg bliver lige nødt til at komme ud med min "vrede"!  Hvorfor bliver alle omkring mig graivde, når jeg skal vente til sommer? Det er jo ikke fordi jeg ikke er glad på deres vejne, men jeg ville så gerne at det var mig. Synes tiden går sååå langsom. 

Kan slet slet ikke vente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

B&J

kan godt forstå dig håber så meget tiden flyver afsted og du snart også kan skrige jeg er GRAVID!!

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

kan godt forstå dig håber så meget tiden flyver afsted og du snart også kan skrige jeg er GRAVID!!

Mange tak 

Anmeld

20. september 2011

Blirnokaldrigfru

Forstår dig fuldt ud!! Det er frygteligt at se så mange maver, babyer og lykkelige par - når man ikke selv står i den situation! Kender følelsen!

Må tiden flyyyyve - så det snart kan blive os!

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Sofiiie skriver:

Forstår dig fuldt ud!! Det er frygteligt at se så mange maver, babyer og lykkelige par - når man ikke selv står i den situation! Kender følelsen!

Må tiden flyyyyve - så det snart kan blive os!

Ja det håber jeg. Vi regner med at starte pb i april, maj, så smider p-pillerne om ca. 6 måneder. Åhh hvor jeg dog glæder mig og håber der er gevinst med det samme! 

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Kan udemærket godt forstå dig! Men hvis du ikke tænker så meget på det, og koncentrere dig om en masse andet, så er du gravid inden du aner det. 

- Har selv en søn på 8½ mdr, og jeg synes godtnok også alle bliver gravide ligenu, og alle føder bare ligenu. Kunne godtnok også godt tænke mig at blive gravid, men vil helst føde EFTER jeg er blevet 18, så det hænger bedre sammen. 

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Kan udemærket godt forstå dig! Men hvis du ikke tænker så meget på det, og koncentrere dig om en masse andet, så er du gravid inden du aner det. 

- Har selv en søn på 8½ mdr, og jeg synes godtnok også alle bliver gravide ligenu, og alle føder bare ligenu. Kunne godtnok også godt tænke mig at blive gravid, men vil helst føde EFTER jeg er blevet 18, så det hænger bedre sammen. 

Det er jo det. Jeg skal bare finde en masse at lave de næste 9-10 måneder Det kan da ikke være så svært 

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det er jo det. Jeg skal bare finde en masse at lave de næste 9-10 måneder Det kan da ikke være så svært 

Få en hobby der tager tid. 

Jeg elsker i min fritid at lave mad, bage, male osv.

Ville også vildt gerne sy, men har desværre ingen symaskine. 

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Få en hobby der tager tid. 

Jeg elsker i min fritid at lave mad, bage, male osv.

Ville også vildt gerne sy, men har desværre ingen symaskine. 

Jeg er begyndt at brodere  hahaha føler mig som en på 90. Men det tager tid!

Anmeld

21. september 2011

kirsti

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at brodere  hahaha føler mig som en på 90. Men det tager tid!

ellers lær at hækle eller strikke så kan du lave lidt ting og sager til den lille (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.