Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sofiell89 skriver: Kanon dag .. Både min mor og mig er født på den dag
Kanon dag .. Både min mor og mig er født på den dag
SEJT! Den dato forfølger mig lidt. Min veninde er født på den dag, og det er hendes søn også. Og en kollega havde termin samme dag. Det er sørme da pudsigt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NJN skriver: Vi fingerer for at den kommer på termin.. og tak.
Vi fingerer for at den kommer på termin..
og tak.
Ja tak! Eller gerne lidt før. Fra 37+0 er det fint med mig, hehe
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: SEJT! Den dato forfølger mig lidt. Min veninde er født på den dag, og det er hendes søn også. Og en kollega havde termin samme dag. Det er sørme da pudsigt!
sofiell89 skriver: hehe, det må man da sige. Du bliver forfulgt af d. 30/11
hehe, det må man da sige. Du bliver forfulgt af d. 30/11
Hehe ja Det også en dejlig dato. Baby må godt komme der
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe ja Det også en dejlig dato. Baby må godt komme der
sofiell89 skriver: min mormor blev født d. 1/12 kl 00.02.. Det kunne have været sjovt hvis hun også var fra 30/11, så ville vi være 3. generationer på den dag i min familie
min mormor blev født d. 1/12 kl 00.02.. Det kunne have været sjovt hvis hun også var fra 30/11, så ville vi være 3. generationer på den dag i min familie
Hold op hvor er det vildt!!
NJN skriver: Nej vel?? Jeg kan næsten heller ikke tro den er så tydelig.. Er helt bange for der er noget galt med testen..
Nej vel?? Jeg kan næsten heller ikke tro den er så tydelig.. Er helt bange for der er noget galt med testen..
NJN skriver: Siden i morges er stregen blevet endnu mere tydelig! Hvor er det vildt, jeg kan slet ikke forholde mig til det endnu.. Men tror lige jeg prøver igen imorgen tidlig, bare lige for at være sikker!
Siden i morges er stregen blevet endnu mere tydelig! Hvor er det vildt, jeg kan slet ikke forholde mig til det endnu..
Men tror lige jeg prøver igen imorgen tidlig, bare lige for at være sikker!
Der er ingen tvivl.. tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128