Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, det er nice. Bliver spændende hvornår det så bliver. Er jo selv sat til 30/11. Så ved heller ikke om det bliver nov eller dec. En del af spændingen
Hehe, det er nice. Bliver spændende hvornår det så bliver. Er jo selv sat til 30/11. Så ved heller ikke om det bliver nov eller dec. En del af spændingen
Ja, det er ret spændende faktisk.. Men du har jo ikke ret længe igen så!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NJN skriver: Ja, det er ret spændende faktisk.. Men du har jo ikke ret længe igen så!!
Nej, kun 10 uger. Håber bebs kommer til termin, eller lidt før. Man har jo lov at håbe.
Hvor er det dejligt for Jer.
Tillykke (: det er en dejlig følelse (: og der kan da ingen tvivl være den er godt nok tydelig (:
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nej, kun 10 uger. Håber bebs kommer til termin, eller lidt før. Man har jo lov at håbe. Hvor er det dejligt for Jer.
Vi fingerer for at den kommer på termin..
og tak.
Sikke en smuk positiv test
B&J skriver: Sikke en smuk positiv test
tusind tak. det syntes jeg også!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: 30/11
30/11
NJN skriver: Siden i morges er stregen blevet endnu mere tydelig! Hvor er det vildt, jeg kan slet ikke forholde mig til det endnu.. Men tror lige jeg prøver igen imorgen tidlig, bare lige for at være sikker!
Siden i morges er stregen blevet endnu mere tydelig! Hvor er det vildt, jeg kan slet ikke forholde mig til det endnu..
Men tror lige jeg prøver igen imorgen tidlig, bare lige for at være sikker!
Hvor er det fantastisk, tillykke med den lille spire
Misselbek skriver: Hvor er det fantastisk, tillykke med den lille spire
Tusind tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128