Se lige hvor tydelig den er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. september 2011

NJN

Siden i morges er stregen blevet endnu mere tydelig! Hvor er det vildt, jeg kan slet ikke forholde mig til det endnu.. 

Men tror lige jeg prøver igen imorgen tidlig, bare lige for at være sikker! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

4kløver

Tillykke.

Anmeld

20. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

tillykke :b

Anmeld

20. september 2011

Levi&LilysMor

Tillykke

Anmeld

20. september 2011

Lilje82

Tillykke - Der er på ingen måde noget at være i tvivl om der da

Anmeld

20. september 2011

NJN

Lilje82 skriver:

Tillykke - Der er på ingen måde noget at være i tvivl om der da

Nej vel?? Jeg kan næsten heller ikke tro den er så tydelig.. Er helt bange for der er noget galt med testen.. 

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NJN skriver:

Siden i morges er stregen blevet endnu mere tydelig! Hvor er det vildt, jeg kan slet ikke forholde mig til det endnu.. 

Men tror lige jeg prøver igen imorgen tidlig, bare lige for at være sikker! 

Hehe, det er hyggeligt at teste flere gange. Også selv om det er ret så unødvendigt. Stort tillykke igen.  Er det så Maj eller Juni? 

Anmeld

20. september 2011

NJN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, det er hyggeligt at teste flere gange. Også selv om det er ret så unødvendigt. Stort tillykke igen.  Er det så Maj eller Juni? 

Ja lige præcis.. Jeg er så bange for, at det er testen der er noget galt med???  

Jeg har netop denne måned, ikke styr på min cyklus, da det jo var denne her måned vi lagde det hele på hylden og sagde at vi ikke skulle tænke mere på det.. Og vupti en positiv test.

Men efter de udregeninger jeg kan komme frem til, så er det slut maj måske start juni.. 30 maj, er der en af udreningerne der siger.

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NJN skriver:

Ja lige præcis.. Jeg er så bange for, at det er testen der er noget galt med???  

Jeg har netop denne måned, ikke styr på min cyklus, da det jo var denne her måned vi lagde det hele på hylden og sagde at vi ikke skulle tænke mere på det.. Og vupti en positiv test.

Men efter de udregeninger jeg kan komme frem til, så er det slut maj måske start juni.. 30 maj, er der en af udreningerne der siger.

Hehe, det er nice. Bliver spændende hvornår det så bliver. Er jo selv sat til 30/11. Så ved heller ikke om det bliver nov eller dec. En del af spændingen 

Anmeld

20. september 2011

MyBigWish

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.