Der blev jeg virkelig snydt - tak for alt jeres ve-støv <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Maalene

B&J skriver:

også her især hvis jeg skal vente 3 dage på min lige som sidst så skulle det være til den dato som de sætter og ikke mindre og ikke længere

Ja, det kunne altså være dejligt - så har man noget at forholde sig til og ikke alt det drillen her Uhh, frygter også at gå over tid, især når jeg allerede nu er så utålmodig - men hun kommer jo nok, når hun er klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

B&J

Maalene skriver:

Ja, det kunne altså være dejligt - så har man noget at forholde sig til og ikke alt det drillen her Uhh, frygter også at gå over tid, især når jeg allerede nu er så utålmodig - men hun kommer jo nok, når hun er klar

jaa det tror jeg også hun gør

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Maalene skriver:

Ja, der er ikke andet for

Nej, det er jo det. 

Det er bare med at lave noget så tiden flyver afsted, og inden længe har du forhåbentligt din lille prinsesse i armene. 

Anmeld

20. september 2011

Maalene

benjamins'mor skriver:

Nej, det er jo det. 

Det er bare med at lave noget så tiden flyver afsted, og inden længe har du forhåbentligt din lille prinsesse i armene. 

Synes faktisk tiden går forbavsende hurtigt, men det er tålmodigheden det kniber mest med

Men det vigtigste er jo også, at hun kommer, når hun er klar - og det er hun forhåbentlig i morgen

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Maalene skriver:

Synes faktisk tiden går forbavsende hurtigt, men det er tålmodigheden det kniber mest med

Men det vigtigste er jo også, at hun kommer, når hun er klar - og det er hun forhåbentlig i morgen

Ja, det er det jo. 

Anmeld

20. september 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Det samme her

Ja, vi må ikke håbe, at de venter på godt vejr - for så kommer vi til at vente længe

Hahahaha ja det har du helt ret i

Anmeld

21. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Haha - vi er bare total desperate

Håber virkelig også bare vandet går i en ordentlig skylle her (gerne i aften) Så hun kan komme ud til os

Ej, hvor skønt med så hurtig en fødsel... Min mor fik AK begge gange og min nevøs fødsel tog 17 timer, så det tegner ikke så godt for mig Hulk - men jeg er SÅ klar uanset hvor mange timer jeg skal ligge der

Vigtigst er jo også at hun kommer ud og er sund og rask.
Men ja der må gerne ske noget snart.

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Ja, var SÅ sikker på, at det var nu, men der blev jeg godt nok snydt... Øv øv øv

Hehe... Nej, synes godt nok det er for groft, at vi begge to skal pines sådan

Har lige fået tid til igangsættelse i dag den 3. oktober - gisp Der er jo en EVIGHED til!

Tusind tak for ve-støvet - sender lige en ordentlig bunke til dig også

ja det var rigtig øv, var helt sikker på at den var der

jeg synes det er ved at være sindsygt hårdt  nu, kæmper mod halsbrand, kvalme/opkast, og er nu også blevet mega forkølet og er helt stoppet til, så det er endnu sværre at trække vejret.. ØV

ihh jeg har slet ikke fået nogen tid til igangsættelse  men hvis jeg får det så bliver det i hvert fald tidligst d. 4 okt. men bare det at have en dato, det må være lidt dejligt alligevel, selvom der er lææænge til d. 3..  skal til JM i morgen, så regner med at høre mere om det der

og tak for ve-støvet (det har desværre ikke virket endnu )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.