Der blev jeg virkelig snydt - tak for alt jeres ve-støv <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
47 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Maalene

Heej piger...

Lige en update her fra mig, og ikke en glad en af slagsen

Havde regelmæssige veer fra kl. 19 til jeg lagde mig til at sove omkring kl. 24 - og hvad vågner jeg op til? Plukveer og ondt i lænden... Øv øv øv - var SÅ sikker på jeg skulle til og være mor, men hun snyder godt og grundigt derinde Var lige knap 4 min. imellem dem, da jeg lagde mig til at sove - besluttede mig for at se, om jeg kunne få noget søvn, for selv om de bed rigtig rigtig godt, så synes jeg de skulle tage lidt til i styrke, før jeg ville kontakte FG - men efter 1 times tid faldte jeg i søvn...

Har lige været til JM her kl. 8, og hun mente jeg var rigtig godt igang med at gøre mig klar til en fødsel og at lillepigen havde boret sig godt og grundigt ned, hun kunne ihvertfald ikke rokke med hovedet overhovedet, så nu er det bare og vente og håbe på det snart sker Hun vurderede hende til omkring 3400-3500 gram

Har lige støvsuget hele hytten og vasket gulv i håb om, at det kan sætte gang i sagerne igen

Tak for alle jeres søde tanker og beskeder i går og i dag piger - det varmer helt ind, og nu nævner jeg intet om veer eller noget, før jeg er HELT sikker eller hun er kommet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

-Sigrid-

ØV at du ikke har lille'pigen endnu, men HEY, JM har da egentlig kun givet dig positiv respons

Held og lykke! 

Anmeld

20. september 2011

NinaNymannMadsen

årh øv da at du skulle snydes sådan. håber da der kommer skub i sagerne og hun snart kommer ud og du ikke bliver snydt igen.

du skal bare ud og rende på trapper, det sagde min læge til mig i fredags.

det er en fin størrelse hun har hvertfald da. og sender nu altså en masse vestøv og håber det hjælper dig så du får veer og de bliver der den her gang.

Anmeld

20. september 2011

***S***

Håber snart der sker noget smukke!

Så du kan få din prinsesse!!

Ve støv til dig!

Anmeld

20. september 2011

Maalene

-Sigrid- skriver:

ØV at du ikke har lille'pigen endnu, men HEY, JM har da egentlig kun givet dig positiv respons

Held og lykke! 

Ja, hun har ihvertfald ikke gjort håbet om, at hun snart kommer mindre, så det er jo bare skønt Hehe...

Tusind mange tak

Anmeld

20. september 2011

Maalene

NNM skriver:

årh øv da at du skulle snydes sådan. håber da der kommer skub i sagerne og hun snart kommer ud og du ikke bliver snydt igen.

du skal bare ud og rende på trapper, det sagde min læge til mig i fredags.

det er en fin størrelse hun har hvertfald da. og sender nu altså en masse vestøv og håber det hjælper dig så du får veer og de bliver der den her gang.

Håber jeg godt nok også - træls og blive snydt sådan, var SÅ sikker på, at hun var på vej

Haha - kan være jeg skal overveje det, men har simpelthen så ondt i bækkenet, fordi hun sidder så godt fast, så er vidst begrænset hvad jeg kan holde til mht. trapper

Tusind mange tak - håber det hjælper bedre i dag end i går Haha... Fik tid til igangsættelse den 3. oktober, så der er da håb forude, selvom jeg helst så hun kom ud i dag

Anmeld

20. september 2011

Maalene

***S*** skriver:

Håber snart der sker noget smukke!

Så du kan få din prinsesse!!

Ve støv til dig!

Tusind mange tak søde

Ja, du ved jo, hvad jeg har og se frem til... Hehe... Kan slet ikke vente

Håber det går rigtig godt med lille William

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Øv da, vågnede ellers op og håbede faktisk i alle 3 havde nået at føde i løbet af natten. 

Så må du bare være ekstra aktiv, måske det kan sætte gang i lidt. 

Anmeld

20. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Håber jeg godt nok også - træls og blive snydt sådan, var SÅ sikker på, at hun var på vej

Haha - kan være jeg skal overveje det, men har simpelthen så ondt i bækkenet, fordi hun sidder så godt fast, så er vidst begrænset hvad jeg kan holde til mht. trapper

Tusind mange tak - håber det hjælper bedre i dag end i går Haha... Fik tid til igangsættelse den 3. oktober, så der er da håb forude, selvom jeg helst så hun kom ud i dag

kender det med bæknet sådan har jeg det også. det er så slemt nogen dage at ejg slet ikk kan noget som helst overhovedet. og har abre plukveer flere gange dagligt så mon ikk der snart sker noget her også.

som jeg har sagt tidligere det kunne være vi mødes på FG jo det kunne være lidt sjovt haha... har godt nok først termin den 9 oktober men ved hun kommer inden.

ja håber da det vestøv hjælper dig godt så du kan få din prinsesse i armene snart. og gerne inden du skal sættes igang da.

Anmeld

20. september 2011

Maalene

benjamins'mor skriver:

Øv da, vågnede ellers op og håbede faktisk i alle 3 havde nået at føde i løbet af natten. 

Så må du bare være ekstra aktiv, måske det kan sætte gang i lidt. 

Ja, havde virkelig også håbet og troet det var tid, men hun er vidst en lille drillepind

Ja, synes jeg har startet dagen godt med alt det støvsugen og vasken gulv, men bækkenet brokker sig lidt nu, så må slappe lidt af og så rende på trapper senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.