Heej piger...
Lige en update her fra mig, og ikke en glad en af slagsen

Havde regelmæssige veer fra kl. 19 til jeg lagde mig til at sove omkring kl. 24 - og hvad vågner jeg op til? Plukveer og ondt i lænden... Øv øv øv - var SÅ sikker på jeg skulle til og være mor, men hun snyder godt og grundigt derinde

Var lige knap 4 min. imellem dem, da jeg lagde mig til at sove - besluttede mig for at se, om jeg kunne få noget søvn, for selv om de bed rigtig rigtig godt, så synes jeg de skulle tage lidt til i styrke, før jeg ville kontakte FG - men efter 1 times tid faldte jeg i søvn...
Har lige været til JM her kl. 8, og hun mente jeg var rigtig godt igang med at gøre mig klar til en fødsel og at lillepigen havde boret sig godt og grundigt ned, hun kunne ihvertfald ikke rokke med hovedet overhovedet, så nu er det bare og vente og håbe på det snart sker

Hun vurderede hende til omkring 3400-3500 gram

Har lige støvsuget hele hytten og vasket gulv i håb om, at det kan sætte gang i sagerne igen

Tak for alle jeres søde tanker og beskeder i går og i dag piger - det varmer helt ind, og nu nævner jeg intet om veer eller noget, før jeg er HELT sikker eller hun er kommet ud
Anmeld