NNM skriver:
kender det med bæknet sådan har jeg det også. det er så slemt nogen dage at ejg slet ikk kan noget som helst overhovedet. og har abre plukveer flere gange dagligt så mon ikk der snart sker noget her også.
som jeg har sagt tidligere det kunne være vi mødes på FG jo det kunne være lidt sjovt haha... har godt nok først termin den 9 oktober men ved hun kommer inden.
ja håber da det vestøv hjælper dig godt så du kan få din prinsesse i armene snart. og gerne inden du skal sættes igang da.
Ja, sådan har jeg også haft det de sidste mange dage... Kunne slet ikke gå i går, havde bare SÅ ondt, så udnyttede lige, at smerterne ikke var helt så slemme i dag, så jeg kunne få ordnet gulvet

Men det kommer jeg nok til og bøde for senere... Hehe...
Har det på samme måde - har haft regelmæssige plukveer de sidste 8 dage tror jeg, men i går gjorde de bare ondt omme i lænden og foran, så troede jo det var tid, men jeg blev klogere

Haha - ja, det kunne være lidt sjovt... Spændende hvor tidligt jeres prinsesse melder sin ankomst, kunne jo godt lyde til, at hun snart er på vej

Så må vi dele en kande saftevand, hvis vi mødes derude
Anmeld