Der blev jeg virkelig snydt - tak for alt jeres ve-støv <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Mom2012

Ej hvor øv! Håber lillepigen snart har lyst til at kigge ud!  

Ve-støv til dig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Maalene

NNM skriver:

kender det med bæknet sådan har jeg det også. det er så slemt nogen dage at ejg slet ikk kan noget som helst overhovedet. og har abre plukveer flere gange dagligt så mon ikk der snart sker noget her også.

som jeg har sagt tidligere det kunne være vi mødes på FG jo det kunne være lidt sjovt haha... har godt nok først termin den 9 oktober men ved hun kommer inden.

ja håber da det vestøv hjælper dig godt så du kan få din prinsesse i armene snart. og gerne inden du skal sættes igang da.

Ja, sådan har jeg også haft det de sidste mange dage... Kunne slet ikke gå i går, havde bare SÅ ondt, så udnyttede lige, at smerterne ikke var helt så slemme i dag, så jeg kunne få ordnet gulvet Men det kommer jeg nok til og bøde for senere... Hehe...

Har det på samme måde - har haft regelmæssige plukveer de sidste 8 dage tror jeg, men i går gjorde de bare ondt omme i lænden og foran, så troede jo det var tid, men jeg blev klogere

Haha - ja, det kunne være lidt sjovt... Spændende hvor tidligt jeres prinsesse melder sin ankomst, kunne jo godt lyde til, at hun snart er på vej

Så må vi dele en kande saftevand, hvis vi mødes derude

Anmeld

20. september 2011

Maalene

Ann87 skriver:

Ej hvor øv! Håber lillepigen snart har lyst til at kigge ud!  

Ve-støv til dig! 

Ja, hun er en bandit uden lige

Tusind mange tak - håber vi virkelig også

Anmeld

20. september 2011

Muffin_girl

Maalene skriver:

Heej piger...

Lige en update her fra mig, og ikke en glad en af slagsen

Havde regelmæssige veer fra kl. 19 til jeg lagde mig til at sove omkring kl. 24 - og hvad vågner jeg op til? Plukveer og ondt i lænden... Øv øv øv - var SÅ sikker på jeg skulle til og være mor, men hun snyder godt og grundigt derinde Var lige knap 4 min. imellem dem, da jeg lagde mig til at sove - besluttede mig for at se, om jeg kunne få noget søvn, for selv om de bed rigtig rigtig godt, så synes jeg de skulle tage lidt til i styrke, før jeg ville kontakte FG - men efter 1 times tid faldte jeg i søvn...

Har lige været til JM her kl. 8, og hun mente jeg var rigtig godt igang med at gøre mig klar til en fødsel og at lillepigen havde boret sig godt og grundigt ned, hun kunne ihvertfald ikke rokke med hovedet overhovedet, så nu er det bare og vente og håbe på det snart sker Hun vurderede hende til omkring 3400-3500 gram

Har lige støvsuget hele hytten og vasket gulv i håb om, at det kan sætte gang i sagerne igen

Tak for alle jeres søde tanker og beskeder i går og i dag piger - det varmer helt ind, og nu nævner jeg intet om veer eller noget, før jeg er HELT sikker eller hun er kommet ud

Anmeld

20. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, sådan har jeg også haft det de sidste mange dage... Kunne slet ikke gå i går, havde bare SÅ ondt, så udnyttede lige, at smerterne ikke var helt så slemme i dag, så jeg kunne få ordnet gulvet Men det kommer jeg nok til og bøde for senere... Hehe...

Har det på samme måde - har haft regelmæssige plukveer de sidste 8 dage tror jeg, men i går gjorde de bare ondt omme i lænden og foran, så troede jo det var tid, men jeg blev klogere

Haha - ja, det kunne være lidt sjovt... Spændende hvor tidligt jeres prinsesse melder sin ankomst, kunne jo godt lyde til, at hun snart er på vej

Så må vi dele en kande saftevand, hvis vi mødes derude

det er bestemt ikke rart når det er sådan. så ja det er med at udnytte når man så kan lave noget jo det gør jeg også, og ellers så presser jeg mig selv til at ordne så meget som muligt, det synd kæresten skal gøre det hele selv jo.

mine plukveer har også stået på så længe og tror vidst nok også at slimproppen er røget har bare ikk lagt mærke til det sådan rigtig.

haha ja så har vi da også noget at lave mellem veerne og det hele jo. jeg har fået afvide jeg skal ringe hurtig der ud hvis der sker noget fordi jeg fødte hurtigt sidst så de tør sku ikk at lade mig gå hjemme i for lang tid med veer elelr vandafgang.

Anmeld

20. september 2011

Maalene

AalborgPigen skriver:

Tusind taaaaak

Anmeld

20. september 2011

Maalene

NNM skriver:

det er bestemt ikke rart når det er sådan. så ja det er med at udnytte når man så kan lave noget jo det gør jeg også, og ellers så presser jeg mig selv til at ordne så meget som muligt, det synd kæresten skal gøre det hele selv jo.

mine plukveer har også stået på så længe og tror vidst nok også at slimproppen er røget har bare ikk lagt mærke til det sådan rigtig.

haha ja så har vi da også noget at lave mellem veerne og det hele jo. jeg har fået afvide jeg skal ringe hurtig der ud hvis der sker noget fordi jeg fødte hurtigt sidst så de tør sku ikk at lade mig gå hjemme i for lang tid med veer elelr vandafgang.

Nej, det er godt nok træls at være "hæmmet" på den måde, men heldigvis er det da til at se en ende på det nu

Ja, tror også min er røget, men gad godt der lige kom noget tegnblødning, så er der da tegn på, at hun er lige på trapperne

Ja, det har vi nemlig... Hehe... Ej, hvor vildt - må være dejligt at have haft en hurtig fødsel, håber jeg også lidt på, men det er vidst for optimistisk Ihh, så ved du også, at når veerne starter eller vandet går, så går der ikke lang tid til hun er ude

Anmeld

20. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Nej, det er godt nok træls at være "hæmmet" på den måde, men heldigvis er det da til at se en ende på det nu

Ja, tror også min er røget, men gad godt der lige kom noget tegnblødning, så er der da tegn på, at hun er lige på trapperne

Ja, det har vi nemlig... Hehe... Ej, hvor vildt - må være dejligt at have haft en hurtig fødsel, håber jeg også lidt på, men det er vidst for optimistisk Ihh, så ved du også, at når veerne starter eller vandet går, så går der ikke lang tid til hun er ude

ja nemlig.

ja går også hele tiden og kikker efter tegnblødning når jeg har været på toilet men der er intet men det havde jeg heller ikke sidst. der gik vandet bare og så kom veerne med 2 minutter i mellem lige med det samme næsten og selve fødslen tog ja 6½ time fra vandet var gået så hurtig gik det.

ja det er også det jeg ser mest frem til at det nok kommer til at gå hurtigere den her gang, det ligger til min familie at føde hurtig.

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Maalene skriver:

Ja, havde virkelig også håbet og troet det var tid, men hun er vidst en lille drillepind

Ja, synes jeg har startet dagen godt med alt det støvsugen og vasken gulv, men bækkenet brokker sig lidt nu, så må slappe lidt af og så rende på trapper senere

Ja, ellers så tag et dejligt varmt brusebad.   Det fik da veerne til at tage lidt mere til ved mig. Ellers gå igang med at bage, bare det at du står op skulle vidst hjælpe for så tynger baby ned af og sætter gang i det. 

Anmeld

20. september 2011

***S***

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde

Ja, du ved jo, hvad jeg har og se frem til... Hehe... Kan slet ikke vente

Håber det går rigtig godt med lille William

Du går en skøøn tid i møde!!  Det er helt ubeskriveligt!

Det går rigtig godt med ham, vi er ved at finde rytme!  Meen skal stadig lige vænne mig til søvn mangel...

Håber du får en nem og hurtig fødsel snart!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.