seee hvad jeg har lavet her til morgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

NJN

WantingBaby2012 skriver:

Så er det da fantastisk at du kan teste "så tidligt" når din cyklus har været til ustyrlig denne gang.. :-) Det er sjovt for jeg havde faktisk præcis samme tanker som dig mht blærebetændelse.. For en uges tid siden startede det også pludseligt med at jeg skulke tisse konstant! Og der gjorde det også lidt ondt.. Troede bestemt at enten havde jeg sukkersyge eller blærebetændelse.. Nu tisser jeg ikke lige så tit men det er stadig lidt ubehageligt når jeg tisser.. Har testdag om præcis en uge nu.. Fik kvalme her til morgen.. Håber vikrkelig ikke at det er indbildt.. :-)

Jeg  for dig.. Nej fordi jeg er jo i skole, så jeg kan ikke vække kæresten, men jeg syntes faktisk ikke det er svært at holde på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

-Sigrid-

Hvor er du dygtig! Rigtig flot lavet!

Anmeld

20. september 2011

NJN

-Sigrid- skriver:

Hvor er du dygtig! Rigtig flot lavet!

hihi tak.. 

Anmeld

20. september 2011

WantingBaby2012

NJN skriver:

Jeg  for dig.. Nej fordi jeg er jo i skole, så jeg kan ikke vække kæresten, men jeg syntes faktisk ikke det er svært at holde på. 

Tak :-) har du på noget tidspunkt følt at mens skulle komme? For et par dage siden fik jeg mens agtige smerter.. Altså denne samme følelse som dagen før mens kommer.. Selvom der på det tidspunkt jo var 1,5 uge til.. Og der er da heller ikke kommet noget..

Anmeld

20. september 2011

Muffin_girl

NJN skriver:

jeg har lavet en POSITIV test!??? 

Jeg er aldrig på computer om morgenen, men måtte bare fortælle det herinde!  

billedet er ikke ret tydeligt, da det er taget med min mobil, men der er to streger, ved ikke om i kan se dem, men det kan jeg!  

Tillykke med det !  

Anmeld

20. september 2011

Simplyred

Eeeeej hvor fedt!!! Tillykke!!

Anmeld

20. september 2011

Frk-Lotusblomst

Ser nemt de to streger. Stort tillykke.

Anmeld

20. september 2011

Lisbeth1985

NJN skriver:

jeg har lavet en POSITIV test!??? 

Jeg er aldrig på computer om morgenen, men måtte bare fortælle det herinde!  

billedet er ikke ret tydeligt, da det er taget med min mobil, men der er to streger, ved ikke om i kan se dem, men det kan jeg!  

TILLYKKE

Anmeld

20. september 2011

mille25

stort tillykke....

Anmeld

20. september 2011

Mauser.

Stort tillykke (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.