seee hvad jeg har lavet her til morgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

lhn89

Hvor er det dog herligt! STORT tillykke

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

kirsti

STORT tillykke!! Hvor er det bare dejligt!

Anmeld

20. september 2011

NJN

WantingBaby2012 skriver:

Ja der er da ikke noget at være i tvivl om - du skal være mor!! Stort tillykke! Hvor langt er du henne ved du det? :-)

nej lige netop denne måned ved jeg det ikke, da min cyklus har været lidt ustabil.. Men omkring 4 uge.. efter min normale cyklus, sådan som den plejer at være, skulle jeg være 3+6.. Og tak for tillykke. 

Anmeld

20. september 2011

SLC

TILLYKKE!!!

Anmeld

20. september 2011

Balinus

Det er tydligt at se de 2 stregerne -  tillykke!!!!!!!!!!

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

Tillykke!!

Anmeld

20. september 2011

JJH

NJN skriver:

jeg har lavet en POSITIV test!??? 

Jeg er aldrig på computer om morgenen, men måtte bare fortælle det herinde!  

billedet er ikke ret tydeligt, da det er taget med min mobil, men der er to streger, ved ikke om i kan se dem, men det kan jeg!  

kæmpe tillykke. det er da fantastisk.

Anmeld

20. september 2011

NJN

tusind tak, til alle dem der har skrevet tillykke.. Det er bare så fantastisk.. Jeg sidder her i skolen, og kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst.. 

Havde sat næsen op efter vi nok skulle prøve noget tid endnu, men efter kun 4 måneder står jeg med positiv test, hvor er det fantastisk.. ihh glæder mig til at fortælle min kæreste at han skal være far, når han står op.

Anmeld

20. september 2011

WantingBaby2012

NJN skriver:

nej lige netop denne måned ved jeg det ikke, da min cyklus har været lidt ustabil.. Men omkring 4 uge.. efter min normale cyklus, sådan som den plejer at være, skulle jeg være 3+6.. Og tak for tillykke. 

Så er det da fantastisk at du kan teste "så tidligt" når din cyklus har været til ustyrlig denne gang.. :-) Det er sjovt for jeg havde faktisk præcis samme tanker som dig mht blærebetændelse.. For en uges tid siden startede det også pludseligt med at jeg skulke tisse konstant! Og der gjorde det også lidt ondt.. Troede bestemt at enten havde jeg sukkersyge eller blærebetændelse.. Nu tisser jeg ikke lige så tit men det er stadig lidt ubehageligt når jeg tisser.. Har testdag om præcis en uge nu.. Fik kvalme her til morgen.. Håber vikrkelig ikke at det er indbildt.. :-)

Anmeld

20. september 2011

WantingBaby2012

NJN skriver:

tusind tak, til alle dem der har skrevet tillykke.. Det er bare så fantastisk.. Jeg sidder her i skolen, og kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst.. 

Havde sat næsen op efter vi nok skulle prøve noget tid endnu, men efter kun 4 måneder står jeg med positiv test, hvor er det fantastisk.. ihh glæder mig til at fortælle min kæreste at han skal være far, når han står op.

Ej ved du kæreste det ikke endnu?? Jeg tror slet ikke jeg ville kunne holde det for mig selv ret længe.. Og hvis han sover så må han da bare vækkes ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.