Til forældre med børn under 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Camillee

har stemt 30+  men vil skyde på at det er mindre,
Elias bliver snart 13 mdr og gider ikke rigtigt se fjernsyn, han har alt for meget krudt i numsen til at sidde stille
men nogle gange kan han godt blive fanget af Animal plantet
, hvis Farmand ser det. Han er VILD med dyr men han ser max 5 min så er han optaget af noget andet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Tvillingemor80

mine piger er 16 mdr lige om lidt og de ser ikke tv.. ville de aldrig kunne koncentrere sig om :O

Anmeld

21. september 2011

patella

Åh nok lidt for meget - har stemt 2-4 timer  Jeg går hjemme med ham, så vi laver altså også MEGET andet sammen. Når han ser fjerner er det mest Teletubbies, Bamse og Kylle eller Brum på DVD. Det er sjældent han bare får lov at se hvad der er i fjereneren, for han blir tit bange bare for en reklame eller andet, hvis vi ikke lige er ved siden af.

Anmeld

23. september 2011

AdamsMor

Min dreng er 22 mdr og gider faktisk ikke at se fjernsyn. Så mindre end 30 min, vil jeg sige. Han ser jo lidt, men synes hurtigt det er kedeligt og vil hellere lege eller tegne.

Når han ser noget, er det mest børneprogrammer med dyr eller Byggemand Bob og lign. Er ret stor traktor-fan

Anmeld

23. september 2011

hekran

Synes det er svært at svare på. Vores fjernsyn er tit tændt, men de sidder sådan set kun og ser det fredag til Disney-sjov. Men nogle dage, hvor der er regnvejr og træls, så kan vi finde på at tænde for en tegnefilm på deres lille dvd-skærm, som vi så sætter ind på deres værelse. Det nyder de.

Sjovt nok er de lige glade for almindelige film som tegnefilm. Deres favorit'filme' er Mamma mia, What Happens in Vegas og Evan Almighty

Tegnefilmmæssigt, så styrer Shrek!

Anmeld

23. september 2011

mor-til-vanessa

har stemt 2-4timer

vanessa ser teletubbies en gang imellem, nogen gange hver dag, det afhænger af meget. hvis jeg har det dårligt, så ser hun teletubbies. hun ser ikke så meget af det så det kører mest i baggrunden mens vi leger i sofaen. for det meste er vi dog ude hver dag. 

så kører tv avisen hver aften i bagruden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.