Til forældre med børn under 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Hvem?

JeNoVa skriver:

Dette er en afstemning for forældre med børn under 2 år. Hvor meget fjernsyn får de lov til at se om ugen?

Mine drenge er 20 mdr og knap 9 mdr og de ser slet ikke fjernsyn, det har de alllllllt for meget krudt i røven til, vi er for det meste udenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Tulle28

Min datter bliver som udgangspunkt ikke plantet foran TV'et andet end når hun vågner kl. biiiiiip om morgenen...

Anmeld

20. september 2011

Lone Jakobsen

har stemt blankt. jeg aner det simpethen ikke.

Anmeld

20. september 2011

Ryberg

ehh.. nu sidder Lasse ikke og ser en tegnefilm som sådan.. men vores fjernsyn er tændt det meste af dagen hvor der kører tegnefilm og børnesange i... og han kigger da indimellem, og så danser han når de synger..

har stemt ½-2 timer om ugen... det er ren gæt.. for det er bare 1 minut der og der..

Anmeld

20. september 2011

SHERO

Puhh får helt dårlig samvittighed..
Min søn ser faktisk ret meget tv, han ser sin Bubble Guppies hver morgen, som han eeeeelsker, så ser han vist også lidt God morgen danmark i dagplejen.. Han ser også nogen gange lidt om eftermiddagen/aften hvis han ikke gider være med i køkkenet når jeg laver mad. Han er så snu han selv tænder det... suk... så tuller han selv ind og leger eller ser tv..

Så her bliver tv'et altså ofte brugt til "barnepige" i korte perioder ellers får jeg intet ordnet, især om morgen...

Anmeld

20. september 2011

signe.

JeNoVa skriver:

Dette er en afstemning for forældre med børn under 2 år. Hvor meget fjernsyn får de lov til at se om ugen?

jeg har stemt blankt, for vores ser kun lidt tv når de lige sidder ved os, så det er minimalt... plus han også er begyndt at kravle hen og slukke for fjernsynet når vi sidder der, så han synes tværtimod nok at vi ser for meget

Anmeld

20. september 2011

Caroline86

Laura er 19 mdr og har først lige "fået lov" til at se fjernsyn... Hun ser 10-15 min om morgenen (jungle hjul ) i hverdagen så vi lander på ½-2 timer i din afstemning Hun sidder da også sammen med os en gang imellem men det sker ret sjældent

Anmeld

20. september 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Mine drenge er 20 mdr og knap 9 mdr og de ser slet ikke fjernsyn, det har de alllllllt for meget krudt i røven til, vi er for det meste udenfor.

Undskylder på forhånd til TS ovr at jeg laver et sidespring herinde men søde, hvad har Hjalte på udenfor nu?? er sådan i tvivl om hvad Hasse skal have på nu hvor det er koldere og mere vådt.. har lavet en tråd du gerne lige må smutte forbi hvis du gider, der hedder termotøj VS regntøj

Anmeld

20. september 2011

MortilCilas

Altså min søn han gider ikke se det. Han kan lige kigge i to sek, også vil han hellere lege

Anmeld

20. september 2011

lisesp83

Julie ser faktisk aldrig tv - det har hun for meget krudt i nummeren til. . (hun er 17 mdr).

Så jeg har stemt <30 min om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.