Til forældre med børn under 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget fjernsyn ser jeres barn under 2 år om ugen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.092 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. september 2011

JeNoVa

Dette er en afstemning for forældre med børn under 2 år. Hvor meget fjernsyn får de lov til at se om ugen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Lunae

JeNoVa skriver:

Dette er en afstemning for forældre med børn under 2 år. Hvor meget fjernsyn får de lov til at se om ugen?

Min datter er 1 år og ser faktisk ikke fjernsyn! Hun har da siddet hos os sommetider, hvor vi har set tv, men det er måske en halv time om måneden!!

Anmeld

20. september 2011

L.J.L

JeNoVa skriver:

har svaret ½ til 2 timer pr. uge. Jeg tager jo ikke tid på det Han sidder faktisk ikke så tit foran fjernsynet, for han fiser rundt og laver alt muligt andet imens. Men han er begyndt at ville sidde foran computeren og se traktorer, så finder vi nogle klip med traktorer på youtube som han elsker at sidde og stene til. Det ser han måske et kvarter om dagen ca. Men vi går ikke vildt meget op i det, så længe han også er god til at lege med sine legesager, og det er han bestemt

Anmeld

20. september 2011

Koen.

hun ser ca 35 minutter hver lørdag da der er drømme haven som hun elsker at se

Anmeld

20. september 2011

Brams

Har svaret mellem ½ og 2 timer. Ved det ikke helt præcist, men det er ikke meget hun ser

Anmeld

20. september 2011

2721

Her bliver der ikke set tv

Anmeld

20. september 2011

B&J

fra han var 0-1år ca så han selt ikke tv det gad han ikke og gider stadig ikke det eneste han vil se som han får lov til at se i 10-20 minutter inden han skal i seng er timmy tid.... som vi har ellers kigger han op på tvet hvis han høre hunde ænder osv...

Anmeld

20. september 2011

tudliq

hmm..   ser jeres børn ikke teletubbyer eller lign. ?    herhjemme bruges dvd  et par gange om ugen når jeg skal skrælle kartofler inden vi henter hendes far og hun ikke lige har lyst til at være med til det...   men synes vi skal hente far NU 

Anmeld

20. september 2011

MariaJ

Så godt som aldrig, hvis du tænker på programmer for børn. Vi har en film med teletubbies på DVD som hun ser en sjælden gang imellem (mindre end en gang om måneden). Vi ser dog selv nyheder om aftenen, hvor hun også er i stuen. Vores datter er næsten 17 måneder.

Anmeld

20. september 2011

Valle81

JeNoVa skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg ikke ved det:0)

Her i huset er der et fjernsyn, som er i stuen og da der er en pige på 7 og en dreng på 5, som elsker tegnefilm, så ser Anton på 18 mdr der jo også. Men ikke at han sætter sig og ser det, men han leger, stopper op og kigger og så er han videre. Han har alt for meget krudt i numsen til at sidde stille:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.