Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Saka skriver: Så kom min søn til verdenen d 20, jeg havde besluttet at tage imod tilbuddet om at blive sat igang men længere kom den ikke, da mit vand gik af sig selv om natten kl 03.30 og veerne begyndte lige efter. så vi skyndte os på hospitlet og kl 09.14 havde jeg født min lille guldklump. Han havde dog gulsot så vi er først blevet udskrevet igår, han kom dog ik i lysbehandling. det hele har været meget overvældende for mig mht gulsotten. er dog kommet hjem nu men skal lige ind i rutinen
Så kom min søn til verdenen d 20, jeg havde besluttet at tage imod tilbuddet om at blive sat igang men længere kom den ikke, da mit vand gik af sig selv om natten kl 03.30 og veerne begyndte lige efter. så vi skyndte os på hospitlet og kl 09.14 havde jeg født min lille guldklump. Han havde dog gulsot så vi er først blevet udskrevet igår, han kom dog ik i lysbehandling. det hele har været meget overvældende for mig mht gulsotten. er dog kommet hjem nu men skal lige ind i rutinen
Kæmpe tillykke søde ven
Og alt det bedste.
Får man billeder??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med din lille baby!!!
Jeg blev sat i gang, og fødte 2 dage efter. Synes at veerne var slemme, så jeg fik blokade i ryggen...Meen... Sådan behøver det jo ikke at være for alle! har hørt om andre som uden de strore ploblemer klarede veerne snilt. Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128