Jeg fik også tilbudet om at blive sat igang 38+2, men det var pga bækkenløsning. Jeg gik stikpille mandag d 6/12 2010 kl 8 om morgenen, og blev sendt hjem igen. de sagde, at jeg skulle komme tilbage og få en ny pille kl 15 Vi havde 1 times tid til sygehuset, da der lå så meget sne og det var så glat. Så det var låidt surt, at vi skulle hjem igen.. Kunne ikke mærke nogle veer hen over middag, og vi kørte til sygehjuset igen kl 15. Da vi kom derop, fik vi at vide, at der var alt for meget "trafik" på fødegangen og at de ikke ville give mig en pille mere, men i stedet noget veaftagende stik med henblik på, at vi kunne starte min igangsatte fødsel dagen efter. Vi tog hjem, og var enormt skuffet!!!!! ØV det var surt. Men bebseni maven ville noget andet; begyndte at få veer kl 19 om aftenen. Var derefter inde forbi FG 2 gange om aftenen/natten - de blev ved at sende mig hjem Da jeg så, dagen efter kl 7 om morgenen kom derind igen, fandt de ud af til deres store overraskelse, at jeg faktisk var 9 cm åben. Og nuvar det FOR SENT at få smertestillende!!! Og ØV, for tror næsten jeg ville have givet min højre arm for det.. Men ja, så gik fødslen lidt i stå, og veerne atrbejdede ikke rigtigt, så fik først presseveer kl 12.35 .. 24 minuter senere er vores dejlige søn født
Held og lykke, og ha' en rigtig god fødsel!
Anmeld