At blive sat igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Benjamins'mor

Saka skriver:

Ej det lyder jo som en drømme fødsel. håber det også går så hurtigt her

begyndte dine veer lige efter du fik ve drop eller kan man forvente der går noget tid??

Man kan forvente der går op mod en time, men de fleste gange begynder veerne med det sammen. Det sagde min jordemoder.

Mine veer kom med det samme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

morethanperfect

Saka skriver:

Yes det var hva jeg fik tilbuddet om idag da jeg var på fødegange. det drejer sig om en voldsom kløe jeg har haft de sidste 10 dages tid, det har virkelig været slemt og resulteret i 0 søvn for mig. nu er jeg helt udkørt, har revet masser af hus af på hele kroppen(har en masse sår, det ser ik pænt ud) og ik tilbuddet om at blive sat igang på min termins dato som er på fredag. Men idag da ejg var til samtale med dem igen fik jeg tilbuddet om at blive sat igang allerede imorgen. det er lidt af en mundfuld for mig men jeg fik lov til at tænke til imorgen. men jeg tror egentlig at ejg tager imod tilbuddet, da jeg slet ingen søvn får og det bare klør og klør..

derfor vil jeg høre jer dejlige damer hvordan foregik det da i blev sat i gang. har hørt veerne er slemmere når man blir sat igang??

Jeg blev sat i gang med ve drop fordi mit vand var gået og jeg ikke havde fået veer .. 

Jeg var LYKKELIG for det ! . Der er mange der siger,: det er fordærdelig at bli sat i gang, meget bedre og føde selv...

Meeen jeg har sldrig prøvet andet, og jeg kunne ikke forestille mig at skulle føde uden igansættelse .. Jeg syns det var rart at være der hele tiden og at min fødsel blev overvåget fra starten ..

Blev sat i gang kvart i 2 om eftermiddagen, og fødte 22.46 .. PERFEKT fødsel !

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Man kan forvente der går op mod en time, men de fleste gange begynder veerne med det sammen. Det sagde min jordemoder.

Mine veer kom med det samme. 

Det gjorde mine så sandelig også

Anmeld

20. september 2011

Mor Christa

Jeg fik også tilbudet om at blive sat igang 38+2, men det var pga bækkenløsning. Jeg gik stikpille mandag d 6/12 2010 kl 8 om morgenen, og blev sendt hjem igen. de sagde, at jeg skulle komme tilbage og få en ny pille kl 15 Vi havde 1 times tid til sygehuset, da der lå så meget sne og det var så glat. Så det var låidt surt, at vi skulle hjem igen.. Kunne ikke mærke nogle veer hen over middag, og vi kørte til sygehjuset igen kl 15. Da vi kom derop, fik vi at vide, at der var alt for meget "trafik" på fødegangen og at de ikke ville give mig en pille mere, men i stedet noget veaftagende stik med henblik på, at vi kunne starte min igangsatte fødsel dagen efter. Vi tog hjem, og var enormt skuffet!!!!! ØV det var surt. Men bebseni maven ville noget andet; begyndte at få veer kl 19 om aftenen. Var derefter inde forbi FG 2 gange om aftenen/natten - de blev ved at sende mig hjem Da jeg så, dagen efter kl 7 om morgenen kom derind igen, fandt de ud af til deres store overraskelse, at jeg faktisk var 9 cm åben. Og nuvar det FOR SENT at få smertestillende!!! Og ØV, for tror næsten jeg ville have givet min højre arm for det.. Men ja, så gik fødslen lidt i stå, og veerne atrbejdede ikke rigtigt, så fik først presseveer kl 12.35 .. 24 minuter senere er vores dejlige søn født  

Held og lykke, og ha' en rigtig god fødsel! 

Anmeld

20. september 2011

SussieThyssen

Saka skriver:

Yes det var hva jeg fik tilbuddet om idag da jeg var på fødegange. det drejer sig om en voldsom kløe jeg har haft de sidste 10 dages tid, det har virkelig været slemt og resulteret i 0 søvn for mig. nu er jeg helt udkørt, har revet masser af hus af på hele kroppen(har en masse sår, det ser ik pænt ud) og ik tilbuddet om at blive sat igang på min termins dato som er på fredag. Men idag da ejg var til samtale med dem igen fik jeg tilbuddet om at blive sat igang allerede imorgen. det er lidt af en mundfuld for mig men jeg fik lov til at tænke til imorgen. men jeg tror egentlig at ejg tager imod tilbuddet, da jeg slet ingen søvn får og det bare klør og klør..

derfor vil jeg høre jer dejlige damer hvordan foregik det da i blev sat i gang. har hørt veerne er slemmere når man blir sat igang??

Noget nyt Saka??

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2011

BABYPIGEnr4

Saka skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg tage imod med kyshånd Jeg er kun 35 uger hennem, men har  stort set ikke sovet pga. plukveer de sidste 3 nætter.

Baby'este hilsner Helle

Anmeld

20. september 2011

Sofia

Jeg fik lagt en stikpille og 24 timer efter kunne de tage vandet.. Derefter fik jeg kort egne veer men de var ikke kraftige nok så jeg havde vedrop under min fødsel, jeg har kun haft den ene fødsel så om veerne er slemmere ved jeg ikke, men ondt gjorde det. Jeg fik en epidural og det hjalp enormt! Held og lykke og rigtig god fødsel

Anmeld

27. september 2011

Saka

SussieThyssen skriver:

Noget nyt Saka??

Kærligst
Sussie

Så kom min søn til verdenen d 20, jeg havde besluttet at tage imod tilbuddet om at blive sat igang men længere kom den ikke, da mit vand gik af sig selv om natten kl 03.30 og veerne begyndte lige efter. så vi skyndte os på hospitlet og kl 09.14 havde jeg født min lille guldklump. Han havde dog gulsot så vi er først blevet udskrevet igår, han kom dog ik i lysbehandling. det hele har været meget overvældende for mig mht gulsotten. er dog kommet hjem nu men skal lige ind i rutinen

Anmeld

27. september 2011

AnneBJ

Saka skriver:

Så kom min søn til verdenen d 20, jeg havde besluttet at tage imod tilbuddet om at blive sat igang men længere kom den ikke, da mit vand gik af sig selv om natten kl 03.30 og veerne begyndte lige efter. så vi skyndte os på hospitlet og kl 09.14 havde jeg født min lille guldklump. Han havde dog gulsot så vi er først blevet udskrevet igår, han kom dog ik i lysbehandling. det hele har været meget overvældende for mig mht gulsotten. er dog kommet hjem nu men skal lige ind i rutinen

Hjerteligt tillykke med ham!! 

Anmeld

27. september 2011

Clisolka

tusind tak for det. jeg er dog allered 3 cm åben men har lidt livmoderhals tilbage. så ved ik omm jeg får en pille tror de tager vandet med det samme.. det lyder dog som om at når de prikker hul og vandet går så går det hutigt?

Tak håber også det bliver en god oplevelse er sku lidt bange hehe..

Tillykke med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.