lige et ? til jer som er kloge på skoldkopper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Marco2

Hej Slogs.

Myssen har haft skoldkopper og de starter fra slimhinderne. Så her startede det med at hun havde 5-7 røde knopper i/ved tissekonen. Og så kom de pletvis andre steder på kroppen.

Og det er ikke sikkert hun skal være hjemme pga skoldkopper. Det er forskelligt fra sted til sted. I Em's vugger skal børnene kun være hjemme hvis almentilstanden er svækket. Altså hvis der er feber eller at hun på anden måde virker syg...

For inkubationstiden på skoldkopper er 14 dage, så er det skoldkopper hun har er alle de andre børn smittet på nuværende tidspunkt.

God bedring med hende.

Hvornår fik hun MFR?
For Em har nu fået noget "udslæt/knopper der ligner Tif's men det er pga MFR'en tror jeg...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Loggidut

den har hun ikke fået endnu...jeg har trukket hende, som med Christian, da han blev voldsomt syg af sine vaccinationer...så det er med garanti ikke det.

I dag er prikkerne blevet pænere, men nu har hun så feber i stedet for så nu er jeg totalt rundforvirret...

nå jeg har taget barnets første sygedag, og så har vi lige weekenden til at se balladen an, jeg havde bare så meget håbet det var de skide skoldkopper hun havde fået, dem vil jeg altså gerne have overstået...jeg fik dem selv da jeg var 14 og jeg var så voldsom syg

Anmeld

23. januar 2009

Marco2

Em havde megahøj feber i 3 dage inden skoldkopperne brød ordentligt ud.
Men da de først var brudt ud, havde hun det fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.