Skal prøve en måned på budget.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

An&Jo

K&S skriver:

Hehe, så får du måske nogle gode redskaber til at få styr på økonomien

Er der en grund til at du ikke "bare" har søgt en elevplads hos en ejendomsmægler? Jeps, I know, jeg er meget nysgerrig

du må være så nysgerrig du vil, hvis jeg ikke vil svare skal jeg nok sige til..

Men ja, der er en grund til at jeg ikke bare har søgt ind som Trainee, men derimod vælger den lange vej rundt, og det er at jeg mangler den faglige viden på området, som jeg jo får ved at blive finansøkonom først.. desuden vil de også helst have finansøkonomer ind som trainees frem for en der kommer direkte fra gym, for de er nemlig for dyre for dem, da det så er det sted de er der skal betale for deres uddannelse..
derudover har vi som finansøkonomer jo også langt flere kompetencer at trække på end en der kommer direkte fra gym har..

har skam allerede gjort brug af de redskaber, jeg har ikke længere kort der kan trækkes over osv, så jeg bruger jo aldrig flere penge end der går ind heldigvis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

K&S

An&Jo skriver:

du må være så nysgerrig du vil, hvis jeg ikke vil svare skal jeg nok sige til..

Men ja, der er en grund til at jeg ikke bare har søgt ind som Trainee, men derimod vælger den lange vej rundt, og det er at jeg mangler den faglige viden på området, som jeg jo får ved at blive finansøkonom først.. desuden vil de også helst have finansøkonomer ind som trainees frem for en der kommer direkte fra gym, for de er nemlig for dyre for dem, da det så er det sted de er der skal betale for deres uddannelse..
derudover har vi som finansøkonomer jo også langt flere kompetencer at trække på end en der kommer direkte fra gym har..

har skam allerede gjort brug af de redskaber, jeg har ikke længere kort der kan trækkes over osv, så jeg bruger jo aldrig flere penge end der går ind heldigvis..

Okay, så er jeg med  tak tak!

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Dejligt at du er ovre det med at bruge mere end du har !
Bruger heller ikke mere end jeg har, men ja, det har jeg også gjort.
Kviklån har heller aldrig sagt mig noget, self. er de da fristende, men slet slet ikke fristende nok.
Man skal også bare være stærk nok til at sige fra, og sige, "nej, nu er det nok for denne mdr."

min bank har altid sagt at hvis jeg nogensinde tog sådan et lån, så ville de skælde mig ud.. de ser helelre at jeg komemr ind til dem og låner hvis jeg har brug for penge fremfor at tage et kviklån..

Anmeld

19. september 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

min bank har altid sagt at hvis jeg nogensinde tog sådan et lån, så ville de skælde mig ud.. de ser helelre at jeg komemr ind til dem og låner hvis jeg har brug for penge fremfor at tage et kviklån..

Det kan jeg godt forstå
min bankmand er også mega flink. En gang spurgte jeg også om et bevilligt overtræk på 500 kr., og han sagde også, at det ikke var noget problem, og godt jeg valgte dem frem for alle de dumme kvik lån.  

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

K&S skriver:

Okay, så er jeg med  tak tak!

det var da så lidt..

hvis der er mere du vil vide skal du endelig bare spørge..

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Det kan jeg godt forstå
min bankmand er også mega flink. En gang spurgte jeg også om et bevilligt overtræk på 500 kr., og han sagde også, at det ikke var noget problem, og godt jeg valgte dem frem for alle de dumme kvik lån.  

ja præcis.. og siger banken nej, så er der jo en grund..

Anmeld

19. september 2011

morethanperfect

Holda op .. Det lyder som mig der har skrevet det der !! 

Sidste mdr. lavede jeg budget som SKULLE overholdes , men for ***** ... Det er svært ! Jeg vil tro jeg bruger lige så meget som dig ca .. Vi køber ik specielt meget mad, men det er alle de spontane køb man pludselig lige gør .. Åhh .. Bare jeg var millionær .. Og pengene blev på kontoen ! ..

Men jeg krydser alt hvad jeg kan for at det lykkedes for dig 

Anmeld

19. september 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

ja præcis.. og siger banken nej, så er der jo en grund..

Ja, de ved som regel hvad de snakker om

men held og lykke med det hele  

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Holda op .. Det lyder som mig der har skrevet det der !! 

Sidste mdr. lavede jeg budget som SKULLE overholdes , men for ***** ... Det er svært ! Jeg vil tro jeg bruger lige så meget som dig ca .. Vi køber ik specielt meget mad, men det er alle de spontane køb man pludselig lige gør .. Åhh .. Bare jeg var millionær .. Og pengene blev på kontoen ! ..

Men jeg krydser alt hvad jeg kan for at det lykkedes for dig 

nej her er det bestemt heller ikke mad pengene går til.. så vilel vi nok være pænt tykke nu..

ihvertfald hvis vi skulle være 2 mennesker om at spise for 9500kr om måneden..

men ja alle de impulskøb man lige gør når man er i netto eller føtex osv, det bliver hurtigt til mange penge..

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Ja, de ved som regel hvad de snakker om

men held og lykke med det hele  

det gør de nemlig..

tusind tak.. jeg satser bestemt på at kunne klare det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.