Pyha, synes den her måned har været hård at komme igennem på grund af en uventet regning der pludselig blev trukket fra kontoen lige i starten, så fortrød lidt alle de vinterkøb jeg havde lavet til min søn..
Men flyverdragt og vintertøj skulle han jo have, men halvdelen af den nye hummelkollektion kunne han nok godt have undværet.. men havde jo ikke lige regnet med at banken ville trække tæt på 2000kr før i næste måned til den her regning..

Nu sidder vi her med få dage tilbage, og vi har 700kr tilbage.. vi kan sagtens klare os, men er da lidt træt af at jeg ikke som jeg plejer bare kan tage ind og købe noget tøj eller andet som jeg plejer at kunne.. :/
Så i næste måned vil jeg forsøge at hæve 1000kr hver mandag i ugen, og så skal vi prøve at leve for det, hvis jeg kan få det til at passe, så går der 3 måneder og så kan jeg begynde på mit kørekort.. Så hep på mig piger, jeg får brug for det.. Har virkelig svært ved at styre mit shoppegen, og især hvis der kommer nye kollektioner.. Desuden skal lillemanden også have vinterstøvler, men håber de kan vente til November, og kan de ikke det, jamen så må jeg jo gå ud og bruge penge på dem..

Men hvor kunne det være fedt at starte op på kørekortet her til Januar..
Anmeld