Eksperiment!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Isabella_mor

kirsten dunst.!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Benjamins'mor

Haha, kæresten ligner Nicole Kidman. 

Anmeld

19. september 2011

morethanperfect

Med dette billede ligner jeg hende her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

isabellamor skriver:

kirsten dunst.!! 

Tjoh =) DEt kan jeg godt se =)

Men altså..... Marcia Cross, og nu også Charlize Theron ved mig Håhå

Anmeld

19. september 2011

morethanperfect

morethanperfect skriver:

Med dette billede ligner jeg hende her

Hah .. OG min kæreste ligner Bon Jovi

Anmeld

19. september 2011

Isabella_mor

jeg prvede igen.. og blev larry bird og john bon jovi...

nu gider jeg ikke det fis mere.

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

JUBIIIIIIIII SMUKKE! Hvor fedt. Stort tillykke. SÅ kan han altså ikke trække i land nu!!!! Basta bum. Så kommer jeg efter ham. hehe.
Og nej, så er der jo slet ikke længe til.
Kender godt det med at have tralvt med en masse ting. PYYH. - Men har jo gået sygemeldt i 3½ uge nu (4 dage før operationen i knæet blev jeg nødt til at sygemelde mig pga. ryggen. ), så her går tiden lidt langsom. Er på vej op igen så tiden begynde at gå stærkere nu. Forhåbentlig.

Her er alt godt og lykkeligt. Der går dog lige lidt inden der kommer baby.

Ej hvis baby.dk træf bliver i odense - eller i det hele taget bliver til, så har du bare at komme med hvis ejg kommer. hehe.

Neeeeej, operationen! Tænkte så meget på dig den dag - er det ikke rart, det er overstået? Selvom der self. følger en hel masse andet nu.

Og taaaaak, det er så dejligt at vide sig sikker. Men vi havde også en rigtig god snak omkring hvad det betød for mig når vi "aftalte" sådan noget - og udskød det. Og det har han vist fattet, så han tænkte meget over det og besluttede sig så for at December it is! Kommer det så til at passe med jeres PB mon?  Eller er det længere ude? 

Uh babytræf... det havde jeg slet ikke overvejet at tage med til, jeg har jo ingen baby! Men det kunne da være skide sjovt at møde dig og nogle af de andre herinde fra!

Anmeld

19. september 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Neeeeej, operationen! Tænkte så meget på dig den dag - er det ikke rart, det er overstået? Selvom der self. følger en hel masse andet nu.

Og taaaaak, det er så dejligt at vide sig sikker. Men vi havde også en rigtig god snak omkring hvad det betød for mig når vi "aftalte" sådan noget - og udskød det. Og det har han vist fattet, så han tænkte meget over det og besluttede sig så for at December it is! Kommer det så til at passe med jeres PB mon?  Eller er det længere ude? 

Uh babytræf... det havde jeg slet ikke overvejet at tage med til, jeg har jo ingen baby! Men det kunne da være skide sjovt at møde dig og nogle af de andre herinde fra!

Det er såååå lækkert at det er overstået. Det er helt vildt. De siger det burde blive smertefrit. ØFØF. Det var jo slet ikke menisken. Det var en mega slimfold der var sådan nogen snorre på som jo så lignede en menisk der var smadret. SÅ min menisk er helt INTAKT. FEEDT:

Orrh hvor dejligt at han forstod dine følelser. Vi er skam i gang smukke. P-pillerne smed vi d. 30 juni og vi er godt med. Men der går lige lidt inden baby..

Jaaa. Men man må godt komme med selvom man ikke har baby Det er for alle BABY.Dk brugere.

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er såååå lækkert at det er overstået. Det er helt vildt. De siger det burde blive smertefrit. ØFØF. Det var jo slet ikke menisken. Det var en mega slimfold der var sådan nogen snorre på som jo så lignede en menisk der var smadret. SÅ min menisk er helt INTAKT. FEEDT:

Orrh hvor dejligt at han forstod dine følelser. Vi er skam i gang smukke. P-pillerne smed vi d. 30 juni og vi er godt med. Men der går lige lidt inden baby..

Jaaa. Men man må godt komme med selvom man ikke har baby Det er for alle BABY.Dk brugere.

Ej hvor lækkert! Så er du ude over dét i hvert fald!

Iiiih hvor spændende med PB! Ved godt, der går noget tid... men alligevel Har du også en af de der smarte blogs? For så skal jeg helt sikkert følge med derinde

Vil da også lige følge med i det der træf så.. hvis det bliver i odense så skulle man da være et skarn!

Anmeld

19. september 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Ej hvor lækkert! Så er du ude over dét i hvert fald!

Iiiih hvor spændende med PB! Ved godt, der går noget tid... men alligevel Har du også en af de der smarte blogs? For så skal jeg helt sikkert følge med derinde

Vil da også lige følge med i det der træf så.. hvis det bliver i odense så skulle man da være et skarn!

Ja det er jeg.

Jah PB' er er altid spændene. Har skam også været inde på bloggen din og lurer. Men nej jeg har ingen blog. Jeg er ikke såå god til sådan noget. hehe. Og ikke særligpligtopfyldende jhvad det angår. så det vil hurtig gå i vasken for mig.

Ja, det var lige det jeg tænkte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.