Eksperiment!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Preghiera

benjamins'mor skriver:

Kom der også op ved jer mens den fandt ansigter ''timeout problem - opdater siden og prøv igen''

Nææh? Hm Haha det er sikkert fordi der er en masse baby.dk-brugere i gang med at prøve på samme tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Benjamins'mor

Preghiera skriver:

Nææh? Hm Haha det er sikkert fordi der er en masse baby.dk-brugere i gang med at prøve på samme tid

Hehe, kan være. 

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

IsabellaCiinea skriver:

En lys-brun, karamel agtig farve, tror jeg vil klæde dig

Tror da at mit røde var pænt, men det holder jo ikk ret længe, og det er nu 3 år siden

Uh... jeg er så tæt på at få det lavet! Trænger sådan til forandringer!

Men ja... det er det trælse ved hårfarve. Man skal hele tiden ordne udgroninger

Anmeld

19. september 2011

Simon's moar <3

Preghiera skriver:

Okay, det her lyder nok mega tåbeligt... Men jeg sad lige og kedede mig på nettet og fandt så en "maskine" der kunne fortælle én hvilken celeb man ligner mest!

Jeg lignede så Angelina Jolie (hvilket er YAY!) - men jeg er blond. Hmm.... så skulle man prøve at farve sit hår brunt, for sjov skyld?

(Og nu ikke noget med "hvorfor vil du dog ligne en anden end du er?" og bla bla bla - jeg sidder og trænger til at der skal ske noget nyt, og har ikke lyst til at være en wanna be look-a-like.. Det gav mig bare lige en god idé  )

Jeg ligner så; Celina Jaitley , Kristin Kreuk , Amisha Patel , Tiiu Kuik , Alley Baggett , Michelle Branch , Thora Birch , Jennie Finch - der brugte jeg det første billede.
Aner ikke hvem nogen af dem er? Haha  

Og med det andet billede mener jeg at den ligner; 

Nå, den siger der er time out problemer, så den er sku ikke for hurtig men det er da meget sjovt at se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Uh... jeg er så tæt på at få det lavet! Trænger sådan til forandringer!

Men ja... det er det trælse ved hårfarve. Man skal hele tiden ordne udgroninger

Do it!

Jah det er mega nedern.. har længe afbleget mit hår... og udgroninger derfra... =/ suk suk... så nu prøver jeg at få min helt egen hårfarve igen, så mit hår kan blive sundt

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

Simon's moar <3 skriver:

Jeg ligner så; Celina Jaitley , Kristin Kreuk , Amisha Patel , Tiiu Kuik , Alley Baggett , Michelle Branch , Thora Birch , Jennie Finch - der brugte jeg det første billede.
Aner ikke hvem nogen af dem er? Haha  

Og med det andet billede mener jeg at den ligner; 

Nå, den siger der er time out problemer, så den er sku ikke for hurtig men det er da meget sjovt at se

Ej hvor mærkeligt... Hehe, de navne har jeg sgu heller ikke hørt før!

Jeg lignede Angelina, scarlett johanson, og en hel masse asiatere jeg heller ikke kendte

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

IsabellaCiinea skriver:

Do it!

Jah det er mega nedern.. har længe afbleget mit hår... og udgroninger derfra... =/ suk suk... så nu prøver jeg at få min helt egen hårfarve igen, så mit hår kan blive sundt

Årh nej... der sagde du lige det irriterende Hehe, jeg har SÅ længe lovet mit hår at lade det være, for jeg afbleger også og mit hår er slet ikke sundt. IIIIIHHHH altså. Men det er jo ikke sjovt når ens farve er STRYNS!

Anmeld

19. september 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Okay, det her lyder nok mega tåbeligt... Men jeg sad lige og kedede mig på nettet og fandt så en "maskine" der kunne fortælle én hvilken celeb man ligner mest!

Jeg lignede så Angelina Jolie (hvilket er YAY!) - men jeg er blond. Hmm.... så skulle man prøve at farve sit hår brunt, for sjov skyld?

(Og nu ikke noget med "hvorfor vil du dog ligne en anden end du er?" og bla bla bla - jeg sidder og trænger til at der skal ske noget nyt, og har ikke lyst til at være en wanna be look-a-like.. Det gav mig bare lige en god idé  )

Hej you.
Er du tilbage? YAY.

jamen du er også en smuk pige. Så hvorfor ikke - Angelina Jolie.

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Årh nej... der sagde du lige det irriterende Hehe, jeg har SÅ længe lovet mit hår at lade det være, for jeg afbleger også og mit hår er slet ikke sundt. IIIIIHHHH altså. Men det er jo ikke sjovt når ens farve er STRYNS!

Det er min også

Men hellere sundt hår det er nemt at rede ud, end usundt hår det filtre VOLDSOMT!

Og så kan jeg altid give det en normal farve (ikke afblegning), senere hen når alt det afbleget er væk, og så vil jeg give det masser af hårkur

Anmeld

19. september 2011

Simon's moar <3

Preghiera skriver:

Ej hvor mærkeligt... Hehe, de navne har jeg sgu heller ikke hørt før!

Jeg lignede Angelina, scarlett johanson, og en hel masse asiatere jeg heller ikke kendte

De er da også nogle kønne nogen
Dem vil jeg da gerne ligne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.