Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Okay, det her lyder nok mega tåbeligt... Men jeg sad lige og kedede mig på nettet og fandt så en "maskine" der kunne fortælle én hvilken celeb man ligner mest!
Jeg lignede så Angelina Jolie (hvilket er YAY!) - men jeg er blond. Hmm.... så skulle man prøve at farve sit hår brunt, for sjov skyld?
(Og nu ikke noget med "hvorfor vil du dog ligne en anden end du er?" og bla bla bla - jeg sidder og trænger til at der skal ske noget nyt, og har ikke lyst til at være en wanna be look-a-like.. Det gav mig bare lige en god idé )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Preghiera skriver: Okay, det her lyder nok mega tåbeligt... Men jeg sad lige og kedede mig på nettet og fandt så en "maskine" der kunne fortælle én hvilken celeb man ligner mest! Jeg lignede så Angelina Jolie (hvilket er YAY!) - men jeg er blond. Hmm.... så skulle man prøve at farve sit hår brunt, for sjov skyld? (Og nu ikke noget med "hvorfor vil du dog ligne en anden end du er?" og bla bla bla - jeg sidder og trænger til at der skal ske noget nyt, og har ikke lyst til at være en wanna be look-a-like.. Det gav mig bare lige en god idé )
hva er det for en side? Lyder sjovt nok xD
IsabellaCiinea skriver: hva er det for en side? Lyder sjovt nok xD
Det er super sjovt! Haha, sad og prøvede en masse forkellige billeder af mig selv for at se... det blev ret forskelligt. Mange af dem "maskinen" mente jeg lignede, var asiatere??
Men prøv: http://www.myheritage.dk/beromtheder
Preghiera skriver: Det er super sjovt! Haha, sad og prøvede en masse forkellige billeder af mig selv for at se... det blev ret forskelligt. Mange af dem "maskinen" mente jeg lignede, var asiatere?? Men prøv: http://www.myheritage.dk/beromtheder
Hæhæhæ
Jamen her blev det så til bla. Marcia Cross, Faith Hill, Jessica Simspon og Elisha Cuthbert.. og Krista Allen..
IsabellaCiinea skriver: Jamen her blev det så til bla. Marcia Cross, Faith Hill, Jessica Simspon og Elisha Cuthbert.. og Krista Allen..
Uh! Kan faktisk godt lidt se det der med Marcia Cross , tror det er dine flotte øjne (du ser dog lidt mere... afslappet og naturlig ud) Måske skulle du blive rødhåret? haha
Preghiera skriver: Uh! Kan faktisk godt lidt se det der med Marcia Cross , tror det er dine flotte øjne (du ser dog lidt mere... afslappet og naturlig ud) Måske skulle du blive rødhåret? haha
Loool!!! Har været rødhåret
IsabellaCiinea skriver: Loool!!! Har været rødhåret
Var det så pænt?
Uuuh altså... jeg har også været mørkhåret, men overvejer en lidt mere lys brun farve. Måske kan du være the decision-maker! Skal/skal ikke?
Kom der også op ved jer mens den fandt ansigter ''timeout problem - opdater siden og prøv igen''
Preghiera skriver: Var det så pænt? Uuuh altså... jeg har også været mørkhåret, men overvejer en lidt mere lys brun farve. Måske kan du være the decision-maker! Skal/skal ikke?
En lys-brun, karamel agtig farve, tror jeg vil klæde dig
Tror da at mit røde var pænt, men det holder jo ikk ret længe, og det er nu 3 år siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128