Eksperiment!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.969 visninger
46 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Preghiera

Okay, det her lyder nok mega tåbeligt... Men jeg sad lige og kedede mig på nettet og fandt så en "maskine" der kunne fortælle én hvilken celeb man ligner mest!

Jeg lignede så Angelina Jolie (hvilket er YAY!) - men jeg er blond. Hmm.... så skulle man prøve at farve sit hår brunt, for sjov skyld?

(Og nu ikke noget med "hvorfor vil du dog ligne en anden end du er?" og bla bla bla - jeg sidder og trænger til at der skal ske noget nyt, og har ikke lyst til at være en wanna be look-a-like.. Det gav mig bare lige en god idé  )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Okay, det her lyder nok mega tåbeligt... Men jeg sad lige og kedede mig på nettet og fandt så en "maskine" der kunne fortælle én hvilken celeb man ligner mest!

Jeg lignede så Angelina Jolie (hvilket er YAY!) - men jeg er blond. Hmm.... så skulle man prøve at farve sit hår brunt, for sjov skyld?

(Og nu ikke noget med "hvorfor vil du dog ligne en anden end du er?" og bla bla bla - jeg sidder og trænger til at der skal ske noget nyt, og har ikke lyst til at være en wanna be look-a-like.. Det gav mig bare lige en god idé  )

hva er det for en side? Lyder sjovt nok xD

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

IsabellaCiinea skriver:

hva er det for en side? Lyder sjovt nok xD

Det er super sjovt! Haha, sad og prøvede en masse forkellige billeder af mig selv for at se... det blev ret forskelligt. Mange af dem "maskinen" mente jeg lignede, var asiatere??

Men prøv: http://www.myheritage.dk/beromtheder

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Det er super sjovt! Haha, sad og prøvede en masse forkellige billeder af mig selv for at se... det blev ret forskelligt. Mange af dem "maskinen" mente jeg lignede, var asiatere??

Hæhæhæ

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Jamen her blev det så til bla. Marcia Cross, Faith Hill, Jessica Simspon og Elisha Cuthbert.. og Krista Allen..

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

IsabellaCiinea skriver:

Jamen her blev det så til bla. Marcia Cross, Faith Hill, Jessica Simspon og Elisha Cuthbert.. og Krista Allen..

Uh! Kan faktisk godt lidt se det der med Marcia Cross , tror det er dine flotte øjne (du ser dog lidt mere... afslappet og naturlig ud) Måske skulle du blive rødhåret? haha

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Uh! Kan faktisk godt lidt se det der med Marcia Cross , tror det er dine flotte øjne (du ser dog lidt mere... afslappet og naturlig ud) Måske skulle du blive rødhåret? haha

Loool!!! Har været rødhåret

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

IsabellaCiinea skriver:

Loool!!! Har været rødhåret

Var det så pænt?

Uuuh altså... jeg har også været mørkhåret, men overvejer en lidt mere lys brun farve. Måske kan du være the decision-maker! Skal/skal ikke?

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

Kom der også op ved jer mens den fandt ansigter ''timeout problem - opdater siden og prøv igen''

Anmeld

19. september 2011

BellaCiinea

Preghiera skriver:

Var det så pænt?

Uuuh altså... jeg har også været mørkhåret, men overvejer en lidt mere lys brun farve. Måske kan du være the decision-maker! Skal/skal ikke?

En lys-brun, karamel agtig farve, tror jeg vil klæde dig

Tror da at mit røde var pænt, men det holder jo ikk ret længe, og det er nu 3 år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.