Synes du, at børn med briller er et handicap?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synes du, at børn med briller er et handicap?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.323 visninger
56 svar
6 synes godt om
19. september 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ja, som afstemningen lyder: Synes du, at børn med briller er et handicap?

Personligt, så synes jeg at det er meget normalt efterhånden, både min søn og mig selv har briller.. Måske derfor jeg ikke ser det som noget problem..

Hva sir i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Stjernestoev

Overhovedet ikke!
Jeg synes faktisk det er ekstremt nuttet

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chrissi skriver:

Personligt, så synes jeg at det er meget normalt efterhånden, både min søn og mig selv har briller.. Måske derfor jeg ikke ser det som noget problem..

Hva sir i?

Nej da! 

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

Bestemt ikke! Min søn skal måske selv have briller fordi han skeller en del.

Anmeld

19. september 2011

Lone Jakobsen

nej det gør jeg ikke. flere børn jeg kender har briller, så synes det er meget normalt.

Anmeld

19. september 2011

Isabella_mor

Chrissi skriver:

Hva sir i?

jeg havde også briller som barn.. altså hvis man ser dårligt skal man bruge briller.. og det er ikke et handikap.. med mindre man betragter at have dårligt syn som værende et handikap..

Anmeld

19. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Overhovedet ikke!!!

Min umiddelbare tanke er, at de fleste børn slet ikke 'registrere' om andre børn har briller eller ej. Selvfølgelig bemærker de det, men det er ikke negativt idag, som det var da jeg selv var barn.

Der var det jo lidt af et "tabu" og børn med briller var bare brilleaber og andet træls

Anmeld

19. september 2011

Ansemusen

Chrissi skriver:

Hva sir i?

Jeg kom til at stemme ja. Men mente det kun i forhold til helt små børn, som er født med et dårligt syn. Det ER jo et handicap for dem - noget som gør at de ser dårligere end 'normale' børn med almindeligt syn. Senere så nej, for der er det ikke så problematisk for barnet, fordi han/hun bedre kan forstå, hvorfor han/hun skal have briller på.

Men så snart de helt små har lært at beholde brillerne på, er der jo ingen problemer i det, så vidt jeg ved i hvert fald.
Synes det ser nuttet ud til mange små børn

Anmeld

19. september 2011

Alba

kender ikke et eneste barn med briller så det falder ud i mængden men ser det bestemt ikke som handikap, tænker det samme som når jeg ser en der er venstre håndet.

Anmeld

19. september 2011

morethanperfect

Nææ det syns jeg ik .. Det er jo heller ikke et handicap for voksne .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.