40+0 Og der er gang i sagerne... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

<3

Kom så ud! Hvis den mave synker meget mere så kommer lillesøster jo ud gennem maveskindet jo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Aaaaah..... Måske ikke lige det fedeste... Håber hvert fald jeg føder snart... 

Nej tror bestemt også at det er en dårlig ide, hehe .. Tænk at man gjorde det? fuldstændig skørt jo
Ja det håber jeg også søde, hjælper det ikke hvis du er aktiv, altså tager veerne så ikke mere til?

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Nej tror bestemt også at det er en dårlig ide, hehe .. Tænk at man gjorde det? fuldstændig skørt jo
Ja det håber jeg også søde, hjælper det ikke hvis du er aktiv, altså tager veerne så ikke mere til?

Var aktiv efter vi havde spist... Der gjorde vi liften klar til når vi kommer hjem... Gjort autostolen klar... Hængt tøj til tørre... 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Kom så ud! Hvis den mave synker meget mere så kommer lillesøster jo ud gennem maveskindet jo!

Thihi, ja det ender da vidst sådan... 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

IsabellaCiinea skriver:

Kan jeg godt forstå =D Sikke en fin spids mavse

Ja den er noget spids... 

Anmeld

19. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Var aktiv efter vi havde spist... Der gjorde vi liften klar til når vi kommer hjem... Gjort autostolen klar... Hængt tøj til tørre... 

okay, ja så må hun gerne komme .. Håber at de tager til i nat

Anmeld

19. september 2011

<3

Mira0911 skriver:

Thihi, ja det ender da vidst sådan... 

hæhæ

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

okay, ja så må hun gerne komme .. Håber at de tager til i nat

Håber jeg også... 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

mrs X skriver:

hæhæ

Anmeld

19. september 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeps jeg har termin idag...  Mellem kl. 12.00 og 13.00 idag startede mens smerterne bagtil med pauser imellem... Nogle gange lange pauser og andre gange med korte pauser... Slet ikke noget regelmæssigt... 

Jeg tog et bad da kæresten og Julie kom hjem... siden da er det kommet fortil i stedet for, men mest når jeg går rundt...  Har ikke rigtigt haft noget siden i eftermiddags... Håber da det vender tilbage... 

Vi har lige gjort autostolen klar, liften til når vi kommer hjem, så lillesøster skal putte sove i når vi kommer hjem igen... 

Gudskelov om der ikke lige kom noget nu da jeg skulle læne mig over til kæresten for at hjælpe ham med noget på computeren.... Men det forsvandt igen.. 

Her er et frisk mavebillede og forhåbenligt det sidste....

Jeg tror snart hun kommer ud til dig 

Du får lige en omgang vestøv herfra - jeg kan jo ikke blive ved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.