Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Spændende! Glæder mig til "snart" at læse en god FB
Den er da noget spids, synes den har ændrey sig meget siden sidste billede?
Hvor er det spændende Tror helt klart at hun får fødselsdag d. 20.
Tillykke med terminsdatoen! Jeg håber fór dig/jer at lillesøster snart melder sin ankomst.... Husker tyyyydeligt hvor utålmodig jeg selv var da jeg ramte terminen (begge gange!)
Held og lykke med det hele!!!
Sender masser af ve-støv i din retning. *.*.*.*.*.*
Og sikke en rigtigt fin babyhule du har. for du snart har din lille prinsesse i armene.
MoarHvidovre skriver: Sender masser af ve-støv afsted
Sender masser af ve-støv afsted
Tusind tak skal du have....
rikkeregnbue skriver: Ejjjj, vi heppede ellers på at der var sket noget eftersom du ikke havde været online i et stykke tid! Men lækker mave! Og lyder godt, at der er ved at være gang i noget
Ejjjj, vi heppede ellers på at der var sket noget eftersom du ikke havde været online i et stykke tid! Men lækker mave! Og lyder godt, at der er ved at være gang i noget
Ja jeg ved det... Som sagt er der ikke sket mere... andet end at det skifter meget for og bagtil...
HelenaJ skriver: Kom nu :-) Jeg hepper så meget herfra. Kan ikke bære hvis det går i stå!
Kom nu :-) Jeg hepper så meget herfra. Kan ikke bære hvis det går i stå!
Tusind tak skal du have.... Håber virkelig det snart tager til for alvor...
B&J skriver: Sååå nu gider vi ikke se på denne skønne mave mere nu VIL VI SE BABY.. så sender en masse vee støv
Sååå nu gider vi ikke se på denne skønne mave mere nu VIL VI SE BABY.. så sender en masse vee støv
Jaaaaaa..... Vil også gerne se baby NU....
metski83 skriver: Ej ja, troede lige der var sket noget. Håber snart der gør
Ej ja, troede lige der var sket noget.
Håber snart der gør
Ja ved det godt... Meeen... det er det samme stadig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128