40+0 Og der er gang i sagerne... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.140 visninger
55 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Mira0911

Jeps jeg har termin idag...  Mellem kl. 12.00 og 13.00 idag startede mens smerterne bagtil med pauser imellem... Nogle gange lange pauser og andre gange med korte pauser... Slet ikke noget regelmæssigt... 

Jeg tog et bad da kæresten og Julie kom hjem... siden da er det kommet fortil i stedet for, men mest når jeg går rundt...  Har ikke rigtigt haft noget siden i eftermiddags... Håber da det vender tilbage... 

Vi har lige gjort autostolen klar, liften til når vi kommer hjem, så lillesøster skal putte sove i når vi kommer hjem igen... 

Gudskelov om der ikke lige kom noget nu da jeg skulle læne mig over til kæresten for at hjælpe ham med noget på computeren.... Men det forsvandt igen.. 

Her er et frisk mavebillede og forhåbenligt det sidste....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender masser af ve-støv afsted

Anmeld

19. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ejjjj, vi heppede ellers på at der var sket noget eftersom du ikke havde været online i et stykke tid!  Men lækker mave! Og lyder godt, at der er ved at være gang i noget

Anmeld

19. september 2011

HelenaJ

Mira0911 skriver:

Jeps jeg har termin idag...  Mellem kl. 12.00 og 13.00 idag startede mens smerterne bagtil med pauser imellem... Nogle gange lange pauser og andre gange med korte pauser... Slet ikke noget regelmæssigt... 

Jeg tog et bad da kæresten og Julie kom hjem... siden da er det kommet fortil i stedet for, men mest når jeg går rundt...  Har ikke rigtigt haft noget siden i eftermiddags... Håber da det vender tilbage... 

Vi har lige gjort autostolen klar, liften til når vi kommer hjem, så lillesøster skal putte sove i når vi kommer hjem igen... 

Gudskelov om der ikke lige kom noget nu da jeg skulle læne mig over til kæresten for at hjælpe ham med noget på computeren.... Men det forsvandt igen.. 

Kom nu :-) Jeg hepper så meget herfra. Kan ikke bære hvis det går i stå!

Anmeld

19. september 2011

B&J

Sååå nu gider vi ikke se på denne skønne mave mere nu VIL VI SE BABY.. så sender en masse vee støv

Anmeld

19. september 2011

metski83

Ej ja, troede lige der var sket noget.

Håber snart der gør

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

Jeg hepper på dig..

Håber virkelig der sker noget hos dig idag, så puster noget ve støv afsted mod dig..

Anmeld

19. september 2011

Mauser.

Kom nu UUDDDDD jeg havde mange smerter i mit lænd i nat og vågnede af det ! av av av .. men heldigvis gået i sig selv igen.
- Sender masser af ve støv til dig søde, nu må hun altså gerne snart komme så jeg kan se hende

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Så smuk  Den mave er da færdigbagt. 

Anmeld

19. september 2011

Mor til L&S

Sender masser af ve støv og ønsker dig en rigtig god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.