26 dage til termin og jeg er nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

DLM

BigBabyWish skriver:

Ja, det er jo lige det!

Det er nok mest det uvante som gør mig nervøs ...

Og så er jeg meget "spændt" på at se hvordan de veer egentlig føles og hvordan jeg mon kommer til at tackle dem, da jeg ikke er særlig god til smerte.

Nu er det ikke for at gøre dig endnu mere nervøs, men jeg kan sige du er ikke i tvivl om hvornår du har veer. Ja de gør nas og presseveer gør endnu mere ondt. Jeg har normalt en høj smerte terskel og jeg skreg højt Men samtidig med det gør ondt, så er det den mest fantastiske følelse man kan have, synes jeg.

Men det er jo min opfattelse af min fødsel Det kan jo være (og det er den sikkert) Din fødsel er helt anderles

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Mauser.

Ej skat .. er du blevet nervøs nu ?? Det skal du ikke være det kommer til at gå så fint, du ved at hun ligger som hun skal osv. tænk på de smerter du slipper for, når du er kommet oven på fødslen

Anmeld

20. september 2011

Gaia

Helt normalt. Du kan hjælpe dig selv ved at skrive en fødselsplan dvs. Hvilken smertestillende du vil have, om du vil ligge så lang tid du kan uden smertestillende, om du helst vil undgå at mærk de virkelig hårde veer, hvem der skal med til fødslen, om du vil tilbydes lavement, om du vil have medicinsk eller ikke- medicinsksmertelindring eller begge del, om du vili vand osv. På den måde får du faktisk ret meget kontrol over din fødsel og endnu et råd er læs så meget omfødslen og faserne så du undervejs kan følge med i hvor du er. Alt dette gjorde jeg, og det gav mig en følelse af kontrol og tryghed jeg havde en fantastisk fødsel min filosofi er jo mere du ved om de forskellige ting des mere kontrol vil du også føle. Og for os der er kontrolfreaks så virker den altså ret så meget. Så frem med kuglepen og bøgerne og få skrevet og læst. Desuden kan det være en rigtig god idet lige at skrive i din fødselsplan hvordan du har det med at føde, om du er bange ect. Kram

Anmeld

20. september 2011

Gaia

Nåja læs bogen: du bliver en skøn mor! Den er den eneste bog du behøver...fantastisk bog hjalp mig rigtig meget. Skriver om alt hvad hvordan man kan finde ud af hvordan man evt. Vil reagerer under fødslen, om smerterne, medicin, fødslens faser, at se din tiger i øjenen, osv. Helt fantastisk bog skrevet af en jordemor og en sundhedsplejeske. Kan bare anbefales SÅ MEGET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.